آیفون SE 2 درست کردم بزرگترین کاهش قیمت و در عین حال

لذت بردن از پس انداز دو در با نام تجاری جدید آی فون SE با بی کد تخفیف PRODUCT5. به عنوان اپل در اواسط محدوده گ

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399

لذت بردن از پس انداز دو در با نام تجاری جدید آی فون SE با بی کد تخفیف PRODUCT5.

به عنوان اپل در اواسط محدوده گوشی های هوشمند ارائه دوم تکرار آیفون SE است که در اینجا و آن را بسیار گل زرق و برق دار با یک نسبتا مقرون به صرفه قیمت با شروع از تنها £419.

در این معاملات تلفن همراه انگلستان لیست در eBay خرده فروش است و نه تنها کاهش قیمت برای فقط £399.99 برای سیاه 64GB نوع, اما اگر شما نقل قول کد PRODUCT5 در پرداخت, شما می توانید صرفه جویی بیشتر £20 در گوشی و کیف آیفون SE 2 برای تنها £379.99.

طولانی پیش بینی شده را دنبال کنید تا 2016 آیفون SE نیز اشتباه به نام آیفون SE, به نظر می رسد بسیاری مانند آی فون 8 از نظر بیرونی آن. اما با عملکرد داخلی اپل آخرین flagships این فوق العاده است گوشی های هوشمند در یک قیمت بسیار عالی نقطه.

Harking به دلپذیری ناهنجاری از آی فون 8 این همچنین بدان معنی است که آی فون SE reintroduces به Touch ID مجهز به دکمه صفحه اصلی و همچنین به عنوان 4.7 اینچ صفحه نمایش ال سی دی – همان پنل شما در پیدا کردن امثال آیفون XR و آی فون 11. از نظر اندازه, این است که قطعا یک مدعی برای کسانی که عزاداری منطقی اندازه گوشی که نیازی به شما contortionist با دست خود را.

در عقب شما فقط پیدا کردن یک دوربین با سنسور تنظیم کردن اما این زمان در اطراف آن می آید با یک اختصاص داده شده در حالت عمودی. ما در بر داشت دوربین به یک فوق العاده کمی کارگر در به خوبی روشن شرایط معکوس همان کیفیت از آی فون 11 Pro را تهدید سه گانه دوربین تنها با یک دوربین 12MP f/1.8 لنز. در حالی که آن را نشانی از سقوط کوتاه در پایین شرایط نوری این یک بخشایش موضوع با توجه به قیمت.

شاید هیجان انگیز ترین از همه در زیر کاپوت شما پیدا A13 Bionic چیپ ست بسیار مشابه موجود در آی فون 11 که اجازه می دهد تا آی فون SE 2 درست مثل یک گل سرسبد با فوقالعاده مایع و پاسخگو عملکرد.

عالی محدوده اواسط گوشی مدعی از اپل, اعتماد, بررسی اعطا آیفون SE مدل 2020 با 4.5 ستاره ها بیان کرد: "این ارتقاء فوق العاده برای کسانی که با آی فون 8 یا بالاتر و شما متوجه تغییرات بزرگ و بسیاری از familiarities در سوئیچ. این هم فقط یک کاملا عالی خرید اگر شما می خواهید یک تلفن همراه است که به شما در انجام سریع و عالی تصاویر برای سال آمده است."

در حال حاضر فقط £379.99 هنگامی که شما با استفاده از کد تخفیف PRODUCT5 در eBay پرداخت, خرید سیم کارت رایگان آی فون SE گوشی خود را برای پایین ترین نرخ در عین حال.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن