اندرو تیت ۱۱ میلیون دلار از توکن های سولانا را سوزاند

اندرو تیت (Andrew Tate)، بوکسور سابق و مشهور اینترنتی، با سوزاندن مقدار زیادی توکن در اکوسیستم سولانا (SOL) غو

توسط مدیر سایت در 20 خرداد 1403

اندرو تیت (Andrew Tate)، بوکسور سابق و مشهور اینترنتی، با سوزاندن مقدار زیادی توکن در اکوسیستم سولانا (SOL) غوغایی در دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد کرد. تیت در یک سری توییت اعلام کرد که 11 میلیون دلار از  TOP G، میم کوین جدید Solana، را سوزانده است. این حرکت جسورانه منجر به افزایش چشمگیر 130 درصدی قیمت این آلتکوین شد و ارزش بازار آن را به بیش از 65 میلیون دلار رساند.

اندرو تیت ۱۱ میلیون دلار از توکن های سولانا را سوزاند

اندرو تیت (Andrew Tate)، بوکسور سابق و مشهور اینترنتی، با سوزاندن مقدار زیادی توکن در اکوسیستم سولانا (SOL) غوغایی در دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد کرد. تیت در یک سری توییت اعلام کرد که 11 میلیون دلار از  TOP G، میم کوین جدید Solana، را سوزانده است. این حرکت جسورانه منجر به افزایش چشمگیر 130 درصدی قیمت این آلتکوین شد و ارزش بازار آن را به بیش از 65 میلیون دلار رساند.

پروژه TOP G این حرکت تیت را ستایش کرد

حساب رسمی Top G، تیت را به خاطر سوزاندن 58 درصد از عرضه این کوین، تحسین کرد. این کاهش قابل توجه عرضه به عنوان یک حرکت استراتژیک از سوی Tate برای افزایش ارزش این آلتکوین بدر نظر گرفته شد.

در این رابطه بخوانید‌ : اندیکاتور MACD چیست؟ و چگونه میتوان از آن استفاده کرد؟

اقدامات تیت در رابطه با این آلت کوین محدود به سوزاندن آن ها نبود. او با این ادعا که می‌تواند سولانا را خراب کند، به تحریک دنیای ارزهای دیجیتال ادامه داد. در توییت‌های بعدی، او پیشنهاد کرد که کوین Top G کاتالیزوری برای «سوزاندن همه چیز» خواهد بود و در مورد پتانسیل مخرب آن بحث می‌کند. زبان تحریک آمیز و ادعاهای جسورانه او به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و بحث هایی را در دنیای ارزهای دیجیتال برانگیخت.

“من شبکه سولانا را خراب خواهم کرد”

تیت در یکی از توییت‌های تحریک‌آمیز خود گفت: «شبکه سولانا را خراب می‌کنم». به دنبال این اظهارات، پیروان تیت هجم قابل توجهی از توکن های خود را برای او فرستادند. پس از سوزاندن توکن ها، تیت اضافه کرد که با وجود سابقه تجارت قابل توجه خود در Solana، او هیچ سود شخصی نداشته است.

این کیک بوکسور سابق مدعی شد که با اقدامات خود مردم را میلیونر کرده است اما تأکید کرد که شخصاً از این سوزاندن ها سودی نبرده است. او بعداً اعتراف کرد که با سوزاندن توکن ها 11 میلیون دلار از دست داده است و این اقدام را به عنوان نمایشی از قدرت و نفوذ خود در دنیای ارزهای دیجیتال توصیف کرد.

تیت در یک توییت دیگر گفت: «من احساس ثروتمندی و بی پروایی می کنم. 2k RT و من امروز بیش از 1 میلیون دلار به طور رندوم در برخی از دارایی ها سرمایه گذاری خواهم کرد.» این توییت بیش از 5700 ریتوییت دریافت کرد، در نتیجه تیت 100.000 دلار سهام GameStop (GME) خریداری کرد. تیت با وعده سرمایه گذاری بیشتر در صورت رسیدن افزایش ریتوییت ها، جامعه را به چالش کشید.

واکنش به اقدامات تیت نظرات مختلفی را در دنیای ارزهای دیجیتال برانگیخت. برخی او را یک تأثیرگذار بی پروا می دانستند، در حالی که برخی دیگر او را یک بازیگر استراتژیک می دانستند که از نفوذ خود برای تأثیرگذاری بر بازار استفاده می کند. با این وجود، توانایی او در ایجاد امواج قابل توجه در دنیای ارزهای دیجیتال غیرقابل انکار است.

تاثیر فوری اقدامات تیت منجر به افزایش 135 درصدی قیمت کوین Top G شد و ارزش توکن های سوخته شده را به 38.77 میلیون دلار افزایش داد. این افزایش قیمت مستقیماً با سوزاندن توکن گسترده مرتبط بود که به طور مؤثر بخش بزرگی از آلتکوین را از بازار حذف کرد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

منبع : https://nipoto.com/mag/andrew-tate-burns-solana-tokens-and-sparks-controversy

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن