TikTok یافت شد به جمع آوری اطلاعات در مورد کاربران آندروید

استدلال ی که دولت آمریکا در پیشنهاد خود برای ممنوعیت تیک تاک استفاده می کند این است که آنها ادعا می کنند که ای

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399

استدلال ی که دولت آمریکا در پیشنهاد خود برای ممنوعیت تیک تاک استفاده می کند این است که آنها ادعا می کنند که این برنامه داده ها را در مورد شهروندان آمریکا جمع آوری می کند که به اعتقاد آنها خطری برای امنیت ملی به همراه دارد. به نظر می رسد که هر بهانه ای TikTok است ساخت برای دفاع از خود ممکن است moot، به خصوص با کشف اخیر است.

تبلیغات

بنابر گزارشی از وال استریت ژورنال، به نظر می رسد که به سمت پایان سال ۲۰۱۹، تیک تاک در واقع در حال جمع آوری داده ها بر روی کاربران اندرویدی در قالب آدرس های MAC کاربر بوده است. برخلاف کوکی هایی که به راحتی می توان آنها را حذف کرد، آدرس های MAC شناسه های منحصر به فردی هستند که به ویژه در تبلیغات دیجیتال برای شناسایی دستگاه ها استفاده می شوند.

ظاهرا برنامه سوء استفاده شده بود به طور گسترده ای شناخته شده نقص امنیتی آندروید که با توجه به AppCensus بنیانگذار جوئل Reardon، که مستند بهره برداری، تعجب آور است که هنوز هم قابل بهره برداری است و توسط گوگل بسته نشده است. گزارش می رود ادعا می کند که TikTok ظاهرا آدرس MAC آن را جمع آوری شده برای حداقل 15 ماه انبار شده بود.

گوگل از آن زمان اعلام کرده است که آنها در حال بررسی این یافته ها هستند، در حالی که یک سخنگوی TikTok ادعا می کند که این برنامه از آن زمان به روز شده است که در آن دیگر جمع آوری آدرس MAC از کاربران خود، اگر چه ما باید تعجب اگر آن را خیلی کم دیر به عنوان آسیب در حال حاضر انجام شده است.

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر در مورد اندیشه, نرم افزار, چین, حریم خصوصی, امنیت و Tiktok. منبع:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن