نه نکات بسیار مفید برای بهبود استخر بادی

این استخر به دلیل برخورداری از بهترین جنس، طول عمر بالایی داشته و تا سالها همراهیتان میکند. ظرفیت آب هم برای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این استخر به دلیل برخورداری از بهترین جنس، طول عمر بالایی داشته و تا سالها همراهیتان میکند. ظرفیت آب هم برای استخر های بادی از 10 تا 1000 لیتر فرق دارد. ظرفیت 880 لیتری این استخر نشان میدهد با یک استخر بادی متوسط روبهرو هستید. هدف آن ارائه مشاوره سیاستگذاری مشخص و تسهیل ایجاد ظرفیت و انتقال فناوری است. این استخرها در ابعاد مختلف، از حوضچههای کوچک تا ابعاد یک استخر عادی، در دسترس هستند و هزینه خرید و نگهداری آن ها کم است. اینتکس خالق محصولات بادی است که کیفیت آن باعث شده تا مقام اول در تولید محصولات مذکور را داشته باشد. استخر بادی اینتکس طرح پو یک استخر زیبا جهت بازی و سرگرمی کودکان در روز های گرم تابستان است. این استخر بادی برای کودکان بالای 2 سال طراحی و ساخته شده است. استخر بادی اینتکس برای کودکان بالای 2 سال مناسب بوده و از بهترین جنس یعنی وینیل تشکیل یافته است.  This con᠎tent has be en c reat᠎ed  by GSA C on tent Generat​or D​emoversion !

طراحی این برج مانند برجهایی از این قبیل بر اساس هسته بتنی مرکزی و کنسولهای طبقات است، در هسته مرکزی ارتباطی های عمودی و تأسیساتی قرار دارد که استوانهای بتنی آنها را در برگرفته، هر طبقه به صورت مجزا از قطعاتی مانند برشهای کیک تشکیل شده که این قطعات کاملاً پیشساخته هستند، نصب این قطعات بدین صورت است که با قرارگیری یک جرثقیل در بالای استوانه و دو ریل عمودی در ارتفاع برج، قطعات تک تک بر روی ریلها بالا رفته و با چرخش جای قطعه بعدی را باز میکند. طرحهای آناناسی روی این استخر بر جذابیت ظاهری آن افزوده و آن را تبدیل به شادترین استخر کودکانه نمودهاند. شما می توانید به سادگی با توجه به تنوع استخر بادی و ویژگی های این محصولات ، یک خرید ساده و آسان را برای خود و یا فرزندتان انجام دهید. برای انتخاب یک محصول نیز شما می توانید به سادگی با مشاهده مدل های گوناگون این محصولات ، کالایی را برای خرید انتخاب کنید که هم در فضای مد نظر شما قرار گرفته و هم بتواند نیاز شما را به درستی پاسخگو باشد. این فروشگاه در حال حاضر در دو استان تهران و مازندران نمایندگی حضوری فعال دارد که استخرهای بادی را در تنوع گسترده می توانید از نزدیک مشاهده و در صورت نیاز سفارش دهید .

این محصول برای کودکان بالای 6 سال مناسب میباشد. این استخر بادی 772 لیتری برای سنین زیر 8 سال طراحی شده است. این استخر برای همه افراد بالای 3 سال، مناسب به نظر میرسد. محصول فوق یک استخر سه طبقه است که برای کودکان و نوجوانان، مناسب به نظر میرسد. به گزارش ایسنا به نقل از سایت سعید اینتکس، استخر بادی تبدیل به یکی از مهمترین لوازم سرگرمکننده برای کودکان و بزرگسالان شده است. شنا یکی از بهترین ورزشهایی است که بخصوص در فصل تابستان میتوانید به کودکتان یاد بدهید. بهترین شهربازیهای سرپوشیده بندرعباس کداماند؟ جنس رویه و کنارههای این استخر از بهترین نوع یعنی پی وی سی بوده و کف آن نیز پی وی سی دولایه است. هر یک از لایههای موجود در این استخر، از دریچههای متعدد جهت باد کردن برخوردار بوده و اگر دچار آسیب شوند، روی لایههای دیگر تأثیر نخواهند گذاشت. این استخر زیبا و کودکانه در هیچ یک از شرایط محیطی و آب و هوایی نامطلوب تغییر نکرده و دچار افت ظاهر و کیفیت نخواهد شد. جنس این استخر وینیل بوده و به همین دلیل بیشترین کیفیت و دوام را از آن خواهید دید. خرید استخر بادی این امکان را برای شما فراهم میکند که کودکان در کنار شما با امنیت و آرامش به شنا کردن بپردازند.

وسایل بادی بسیاری از بازیهایی را که امکان انجام دادنشان در منزل وجود ندارد، به خانهها آوردهاند. استخر بادی کودک ، استخر بادی بزرگسال ، استخر توپ بادی ، استخر بادی گرد ، استخر بادی مستطیلی و استخر بادی طرح دار مهم ترین مدل های استخرهای بادی به شمار می روند. سنین استفاده کنندگان: در کنار تمام موارد گفته شده، توجه به سنین افرادی که قرار است از استخر بادی مدنظر شما استفاده کنند بسیار مهم است و در حقیقت هر استخر بادی با توجه به طول، عرض، ارتفاع و همچنین طرح ارگونومی که برای آن در نظر گرفته شده است، مناسب استفاده یک گروه سنی خاص از افراد می باشد. به گزارش برنا، در روزهای گرم سال قطعا فراهم کردن شرایط بازی برای کودکان جزو مواردی است که در دستور کار خانواده ها قرار میگیرد. بقایای ابزاری که آنها ازسنگهای چخماغ میساختند در میان رگههای زغال سنگ یافت شدهاست و این موضوع ثابت میکند حدود ۱۰۰۰ سال قبل سرخپوستها قبیله هپی در قاره آمریکا برای پخت ظروف سفالی در کوره زغال سنگ میسوزاندند. برای رضایت خاطر هر چه بیشتر مشتریان ، این فروشگاه علاوه بر خرید اینترنتی محصولات ، خرید حضوری را در دفاتر نمایندگی خود امکان پذیر کرده است .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن