دل به ارمغان می آورد به عقب 17-inch لپ تاپ جدید خود را با XPS 17

در روز شرکت هایی مانند Dell و Apple را ارائه لپ تاپ با 17 اینچ صفحه نمایش. این روند برای لپ تاپ کوچکتر شروع به

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

در روز شرکت هایی مانند Dell و Apple را ارائه لپ تاپ با 17 اینچ صفحه نمایش. این روند برای لپ تاپ کوچکتر شروع به رشد و بزرگترین لپ تاپ شما می تواند پیدا شد مدلهای 15 اینچ (برای صرفه جویی در برخی از لپ تاپ های بازی) اما در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد دل می خواهد برای احیای 17-inch, فاکتور شکل دوباره.

تبلیغات

پس از حدود نزدیک به یک دهه از آخرین XPS 17 دل پس به طور رسمی اعلام کرد که مدل جدید به ترکیب است. برخی ممکن است استدلال می کنند که 17 اینچ لپ تاپ ها ممکن است کمی بیش از حد بزرگ به ارمغان آورد اما به عنوان شما می توانید از تصویر دل منقبض ناهنجاری از لپ تاپ آن را باریک و ایجاد رد پای کوچکتر. Dell نیز مباهات است که این باعث می شود XPS 17 "کوچکترین 17 اینچی لپ تاپ بر روی این سیاره".

این لپ تاپ از ویژگی های گزینه های صفحه نمایش یا صفحه نمایش HD یا 4K و در زیر هود مشتریان می توانید آن را پیکربندی برای ورزش اینتل 10 gen Core i9 45W پردازنده تا 64GB RAM و تا 2TB از ذخیره سازی. نیز وجود خواهد داشت گسسته GPU در قالب کارت گرافیک NVIDIA GTX 1650 Ti Max-Q یا RTX 2060.

Dell نیز ادعا برای بهبود وضعیت در این خنک کننده برای XPS 17 که در آن ویژگی های جدید طراحی حرارتی برای افزایش جریان هوا و سفارشی بخار محفظه ای است که کمک خواهد کرد که نگه داشتن تراشه های سرد در طول بارهای سنگین. این لپ تاپ نیز در حال غرق قدیمی تر پورت USB و رفته با چهار USB-C صاعقه 3 پورت به جای آن همراه با یک کارت خوان SD. Dell XPS 17 قیمت با شروع از $1,499 و در دسترس خواهد بود برای خرید در این تابستان.

در زمینه کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره دل و لپ تاپ. منبع: theverge



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن