سونی WH-1000XM4 در مقابل WH-1000XM3: آیا ارزش ارتقاء آن را دارد؟

سونی تاج بیش از گوش با هدفون WH -1000XM3 عالی در سال 2018 و در حال حاضر، قهرمان است با WH - 1000XM4 مدل جدید.

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

سونی تاج بیش از گوش با هدفون WH -1000XM3 عالی در سال 2018 و در حال حاضر، قهرمان است با WH - 1000XM4 مدل جدید. آیا آنها با استانداردهای بالای سونی مطابقت دارند؟

از زمان انتشار آنها، به نظر می رسد شما نمی توانید بدون توصیه سونی WH-1000XM3 حرکت می کند. چنین تحسین گسترده ای نادر است، اما این واقعا چیزی است که سونی به دست آورد.

سطح ستایش برای مدل قبلی به این معنی است که هدفون WH-1000XM4 زیادی برای زندگی کردن تا. بیایید به تفاوت های کلیدی و شباهت بین این دو بهترین هدفون مدعی شیرجه رفتن.

سونی WH-1000XM4 در مقابل WH-1000XM3 — قیمت

سونی WH - 1000XM4 هدفون خواهد شد برای £ 350 در بریتانیا خرده فروشی -- پنی بسیار اما بسیار در خط با رقبا و انتظار می رود با چنین حق بیمه مجموعه ویژگی.

در حالی که هدفون قدیمی تر WH-1000XM3 اکنون می تواند برای حدود £ 259 برداشت، همچنین ممکن است قیمت کاهش یک بار مدل جدید بازدید قفسه وجود دارد.

صرف نظر از کیفیت مدل XM4، تفاوت قیمت باعث می شود مدل قدیمی تر کاملا جذاب با توجه به دیوار به دیوار plaudits آن را دریافت کرده است.

مرتبط با : بهترین هدفون

سونی WH-1000XM4 در مقابل WH-1000XM3 — طراحی

اگر شما امیدوار به طراحی مجدد رادیکال برای این سال سونی نویز لغو کننده، شما به احتمال زیاد خودرا نا امید پیدا کنید. نتیجه گیری است که شاید شاید یک تاد خشن به عنوان طرح اصلی کاملا خوب با مشخصات باریک و ظریف آن است.

هدفون WH-1000XM4 با آرم NFC کمی کمتر قابل مشاهده، و بافت جدیدی برای متن در امتداد هدباند می اید. دکمه NC/Ambient نیز این بار به سفارشی در اطراف آن ها نام گذاری شده است.

شما می توانید انتخاب کنید تا هدفون جدید در هر دو سیاه و سفید و یا نقره ای پلاتین, با چسبیدن سونی به سعی, درست و براق به جای اضافه کردن برخی از ضربه - esque flashiness.

به غیر از انتخاب های طراحی واضح تر، هدفون WH-1000XM4 گوشی ها را تعویض کرده اند. گوشواره های جدید نرم تر و بسیار سخت تر، با هدف مناسب راحت تر است که همچنین جای مهر و موم قوی برای آن سر و صدا همه مهم لغو.

مرتبط با : بهترین سر و صدا لغو هدفون

سونی WH-1000XM4 در مقابل WH-1000XM3 — ویژگی ها

با طراحی تغییر زیادی نیست، سونی قطعا مورد نیاز برای افزایش ویژگی مجموعه ای از WH-1000XM3 به حکم ارتقاء به مدل جدید. با تشکر، سونی موظف است.

ویژگی های جدید تر شامل تشخیص پوشیدن، اتصال به دو دستگاه در یک بار، حالت "صحبت به چت" و کنترل صدا تطبیقی است. صحبت کردن به چت به طور خودکار صدا را متوقف می کند و اجازه دهید صدای محیط در یک بار که شما شروع به صحبت کردن - فکر می کنم قرار دادن سفارش در کافی شاپ.

تطبیقی کنترل صدا خواهد شد که در آن شما را تشخیص دهد (تا زمانی که شما به هدفون اجازه نگاه کردن به داده های محل سکونت خود را) ، و سفارشی صدا لغو / سطوح صوتی برای جایی که شما هستند. توجه سریع حمل بیش از WH -1000XM3 و ویژگی است که اجازه می دهد تا شما به سرعت بالا بردن دست راست خود را به گوش خود را به سرعت کاهش حجم و اجازه دهید محیط صدا در -- مفید اگر یک اطلاعیه وجود دارد شما نمی خواهید از دست.

یکی از سهمیه های بالقوه قابل توجه aptX و aptX-HD است. WH-1000XM3 هر دو این کدک بلوتوث، اما سونی تصمیم به رها کردن هر دو، اظهار کرد که LDAC خود را بهتر است برای توسعه بیشتر در فضای صوتی hi-res بی سیم قرار گرفته است.

مرتبط با: بهترین هدفون های بی سیم

سونی WH-1000XM4 در مقابل WH-1000XM3 — صدا

تکنولوژی DSEE HX در داخل XM3 در حق خود چشمگیر بود، با استفاده از AI به منظور افزایش تجربه کلی صوتی. WH-1000XM4 هدفون را افزایش بزرگ در فرم موتور جدید DSEE شدید.

موتور جدید با استودیو سونی موسیقی توکیو و utilises Edge-AI به آهنگ upscale در زمان واقعی و بازگرداندن صداهای با برد بالا که ممکن است از طریق فشرده سازی از دست رفته توسعه یافته است

در جای دیگر، یک SoC صوتی بلوتوث جدید برای حس کردن و تنظیم صدا در بیش از ۷۰۰ بار در هر صدا وجود دارد.

همان نویز-لغو پردازنده از XM3s در اطراف چسبیده است و با توجه به عملکرد آن، که کاملا توسط ما خوب است. یک الگوریتم جدید با هدف اعمال لغو نویز در زمان واقعی، XM4ها را نسبت به قبل نسبت به محیط شما واکنشپذیرتر می کند.

هدفون سونی WH-1000XM4 همچنین ارائه 360 واقعیت صوتی هنگامی که با دستگاه های آندروید و iOS که پشتیبانی از شرکت برنامه های جریان جفت. تجربه جدید با هدف به شما احساس می خواهم شما را در مقابل عملکرد ایستاده، با عملکرد خوش بین برای اندازه منحصر به فرد و شکل گوش هر کاربر.

از نظر کیفیت واقعی صوتی، تا کنون WH-1000XM4 ارائه می دهد عملکرد تصفیه شده تر، واضح تر و اندازه گیری شده است که باعث می شود برای گوش دادن صاف تر بیش از ماهیت مفرغ از WH-1000XM3. ما باید به هر دو هدفون بیشتر گوش کنیم تا با یک حکم قطعی به دست بیاویم.

سونی WH -1000XM4 در مقابل WH -1000XM3 – حکم

از نظر بصری تفاوت های کمی بین WH-1000XM4 و WH-1000XM3 وجود دارد، می توان گفت که مدل جدید به نظر می رسد هدفون بهتر بر روی کاغذ

با این حال ، XM4s آوردن همه چیز شما را دوست داشت در مورد مدل قبلی و سپس برخی از. چند تا آدم کثيف که ساخته شده اند قايق را سنگ نمي زنن بلکه به شيک رنگ جديدي مي بخشند

با این وجود XM3ها آنقدر خوب هستند که می تواند برخی از معاملات بزرگ وجود داشته باشد با مدل قدیمی تر انتظار می رود که در آینده جدید بازنشسته شود.

اطمینان حاصل کنید که برای بررسی برداشت اولیه ما از سونی WH - 1000XM4 ، و لحن در برای بررسی بیشتر در عمق ما به عنوان آن می آید.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن