بهترین Air Fryer

حقیقت ساده این است که ناسالم آن را به عنوان deep-fat سرخ کردن غذا باعث می شود آن را طعم خیلی خوب است. اگر شما

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

حقیقت ساده این است که ناسالم آن را به عنوان deep-fat سرخ کردن غذا باعث می شود آن را طعم خیلی خوب است. اگر شما می خواهید همان نوع سلیقه ای اما با استفاده بین 70% و 80% روغن کمتر, شما نیاز به یکی از بهترین های ما هوایی fryers.

به جای فرو مواد غذایی در روغن داغ شما اول از همه کت غذایی در روغن و سپس air fryer گردش هوای گرم (به طور معمول در اطراف 200C). نتیجه این است که شما دریافت کنید که ترد پایان به مواد غذایی خود را, اما آن را سالم روند و شما لازم نیست که مالیات بر ارزش افزوده از روغن داغ به تمیز کردن پس از آن.

ما بررسی کرده ایم پشته هوا fryers شما را به بهترین آنهایی که برای هر گونه استفاده و صفحه اصلی. ما ذکر شده در بالا آنهایی که در زیر لیست دستی, اما شما می توانید جزئیات بیشتر در برای دریافت اطلاعات بیشتر در هر یک بررسی و شما می توانید از طریق کلیک به بررسی کامل حتی برای کسب اطلاعات بیشتر.

  • بهترین کلی هوا سرخ کن نینجا Air Fryer حداکثر AF160UK
  • بهترین و کم هزینه air fryer برج 4.3 L دستی Air Fryer
  • بهترین چند منظوره هوا سرخ کن نینجا Foodi 6L Multi-Cooker OP300UK
  • بهترین ترکیب فر و هوا سرخ گلی هوشمند فر هوا سرخ

1. نینجا Air Fryer حداکثر AF160UK

یک خانواده به اندازه air fryer است که می تواند رسیدن به دماهای بالاتر به طبخ غذا و حتی سریع تر.

اگر یک مشکل با درجه fryers این است که بسیاری از مدل های بسیار کوچک هستند. نینجا Air Fryer حداکثر AF160UK کاملا متفاوت است این است که خانواده به اندازه طراحی شده برای طبخ برای چند نفر سریع.

داخل کاورنو 5.2 لیتری سبد خرید, شما می توانید طبخ تراشه به اندازه کافی برای یک خانواده و یا مناسب در موارد بزرگتر از جمله 1.2 کیلوگرم مرغ که نینجا می گوید پخته می شود در حدود 30-به-35 دقیقه. این هوا سرخ کن حتی ویژه برنامه ها از جمله کباب گزینه (برای مرغ و مانند آن) به علاوه پخت بازگرمکن و اب چیزی را گرفتن گزینه های.

همچنین حداکثر ترد تابع که یو پی اس های متوسط به 240C و افزایش جریان هوا به سرعت پخت و پز برای اولین بار ذوب آگهی سپس پیچ مواد غذایی منجمد در دقیقه. خبر خوب این است که همه از ویژگی های کار درخشان. ما تا به حال فوق العاده ترد و پخته شده به طور مساوی تراشه; ترد بر اساس رنگ شده پیتزا و شاداب پاهای مرغ.

اگر شما می خواهید به انجام بیش از فقط طبخ تراشه های نینجا Air Fryer حداکثر AF160UK انتخاب مناسبی قادر به طبخ ترین وعده های غذایی خانواده در طول هفته.

ما به عنوان خوانده شده کامل نینجا Air Fryer حداکثر AF160UK نقد و بررسی

2. برج 4.3 L دستی Air Fryer

کم هزینه و ساده برای استفاده از این هوا سرخ برای شروع به کار با

ارزان تر هوا fryers رنج می برند می تواند از ضعیف پخت و پز و عدم اتاق اما برج 4.3 L دستی Air Fryer اجتناب هر دو از این مشکلات است. به عنوان مثل آن بزرگ air fryer برای استفاده گاه به گاه و یا برای کسانی که فقط می خواهید برای شروع با چه هوا سرخ می تواند انجام دهد.

کنترل ساده و با یک متوسط گیری از بین 80C و 200C و یک تایمر تا یک ساعت فقط به یاد داشته باشید برای تنظیم درجه حرارت و یا تایمر شمارش خواهد شد و بدون پخت و پز.

وجود دارد اتاق را در داخل برای 500 گرم چیپس اگر چه ما در بر داشت پخت و پز کمی ناهموار. شما نیاز به یاد داشته باشید به لرزش و روشن کردن تراشه های به طور منظم برای جلوگیری از این موضوع است. چه خوب در مورد این بودجه ماشین است که 3.2 لیتری سبد meanes که وجود دارد در داخل اتاق برای موارد بزرگتر: ما موفق به طبخ سه پاهای مرغ به کمال است.

صرف بیشتر و شما می توانید ماشین هایی که طبخ سریع تر و بیشتر به طور مساوی اما مزایای این مدل است که آن را به خوبی با قیمت مناسب و نشانی از یک کار خوب. اگر شما در بودجه تنگ است هوا سرخ برای خرید.

ما به عنوان خوانده شده کامل برج 4.3 L دستی هوایی نقد و بررسی سرخ کن

3. نینجا Foodi 6L Multi-Cooker OP300UK

فشار پز, گریل و هوا سرخ all-in-one: بزرگ همه دور ابزار آشپزخانه

یکی از مشکلات اصلی با لوازم آشپزخانه است که شما می توانید تا پایان با یک آشپزخانه کامل از آنها به ندرت با استفاده از هر چیزی. نینجا Foodi 6L Multi-Cooker OP300UK طراحی شده است برای صرفه جویی در فضا و به عنوان یک فشار پز, گریل و هوا سرخ کن همه در یک. اوه, و شما می توانید آن را با درب جداگانه برای بخار پخت و پز آهسته و sauteing بیش از حد.

یکی از مزیت های این مدل این است که شما می توانید استفاده از آن را برای چند سطح پخت و پز: ما برنج پخته شده سبزی و سبزی سهام در پایین و مرغ گریل شده در بالا در همان زمان. در هوا ترد تنظیم ما پخته شده ما سیب زمینی و به پایان رسید تا با آنها خوب ترد پایان و نرم و کرکی داخل.

با تشکر از 6 لیتر ظرفیت ما می تواند حتی طبخ کامل مرغ در داخل مصرف تقریبا نیمی از زمان سنتی فر.

حرکت نزولی از نینجا Foodi 6L Multi-Cooker OP300UK اندازه آن است و قیمت; با این حال, اگر شما در حال حاضر در حال فکر کردن در مورد خرید یک اجاق گاز فشار و هوا سرخ کن این مدل به شما می دهد همه چیز شما نیاز به در یک بسته بندی.

ما به عنوان خوانده شده کامل نینجا Foodi 6L Multi-Cooker OP300UK نقد و بررسی

4. حکیم فر هوشمند تهویه سرخ

فر و هوا سرخ کن همه در یک: این مدل فوق العاده سریع در پخت و پز همه چیز

ترین هوا fryers تمایل به نگاه بسیاری مانند چربی عمیق fryers اما حکیم فر هوشمند تهویه سرخ به نظر می رسد بسیاری مانند یک اجاق مایکروویو. این طراحی اجازه می دهد تا شما پخش مواد غذایی به طوری که آن را به طور مساوی پخته شده به جای داشتن به لرزش غذایی که شما را در هوا سرخ کن.

فر همچنین می توانید استخدام آن عنصر iQ تکنولوژی به برق مستقیم که در آن مورد نیاز برای از بین بردن نقاط سرد در مواد غذایی است. در عمل آن را کاملا مشغول به کار ترک ما با به طور مساوی پخته صفحه اصلی تراشه های است که تا به حال ترد خارج و کرکی داخل.

و اندازه فر بدان معنی است که شما می توانید استفاده از آن برای موارد بزرگتر از جمله مرغ پاها و یا حتی کل یک پیتزا. فقط مراقب باشید با گزینه های از پیش تعیین شده به عنوان ما در بر داشت که ما پیتزا شروع به رایت پس از 15 دقیقه اگر چه برنامه تنظیم شده برای 20 دقیقه.

با بالاتر از دمای متوسط گزینه 230C به جای معمول 200C, حکیم هوشمند فر هوا سرخ می توانید طبخ غذا سریع تر از بسیاری از دیگر هوا fryers اگر چه آن را کمی طولانی تر برای گرم کردن.

نسبتا گران قیمت این مدل نخواهد بود اما طراحی منحصر به فرد خود آشنایی به مواد غذایی است که دیگر هوا fryers حتی نمی تواند فکر می کنم.

جزئیات کامل ما حکیم فر هوشمند تهویه سرخ

بهترین هوا راهنمای خرید سرخ کن

چقدر مهم است متوسط تنظیمات ؟ ترین هوا fryers کار در یک استاندارد متوسط از 200C که مورد نیاز است به ترد خارج از مواد غذایی خود را. اگر شما در پیدا کردن هوا fryers با دمای بالاتر و تنظیمات آنها می توانید طبخ مواد غذایی سریع است که می تواند در دستی در هنگام برخورد با مواد غذایی منجمد.

می توانید یک air fryer انجام همه چیز را در یک روغن سرخ می تواند انجام دهد ؟ نه کاملا. در حالی که شما دریافت نتایج مشابه برای بسیاری از مواد غذایی درجه fryers نیست بسیار خوب است هنگامی که آن را می آید به batters مانند ماهی و چیپس. در اینجا شما را پیدا کنید که خمیر میگذرد و شما نمی توانید حتی نتایج.

ترین هوا fryers شما نیاز به حذف مواد غذایی و به طور منظم آن را تکان دادن بیش از حد به منظور به طور مساوی کت غذایی در روغن است. برخی از مدل ها دارای ویژگی های هوشمندانه و پوسته برای کاهش این, اما آن چیزی است که باید آگاه باشند از.

چه لوازم جانبی نیاز دارم ؟ لوازم جانبی در هر دستگاه متفاوت است. برخی از هوا fryers اختیاری سبد جدا است که به شما اجازه طبخ غذاهای مختلف در همان زمان. ماهی تابه گریل می تواند به شما کمک کند طبخ انواع دیگر از مواد غذایی است. برخی از مدل ها حتی مافین یا کیک سینی اگر چه شما احتمالا پیدا کردن آن را آسان تر به استفاده از یک اجاق به طور منظم.

است اندازه مهم است ؟ مطمئن شوید که شما خرید یک درجه سرخ کن بزرگ به اندازه کافی برای نیازهای شما. اگر شما یک خانواده بزرگ و سپس شما می خواهید یک مدل است که می توانید طبخ تراشه به اندازه کافی برای همه شما. ترین مدل های بودجه رنج می برند از سبدهای کوچک هستند که برای یک یا دو نفر, بنابراین شما ممکن است نیاز به بودجه خود را برای به دست آوردن یک مدل بزرگتر است. بزرگتر سبد همچنین ارتقاء چه چیزی شما می توانید با برخی از مدل ها حتی مدیریت کل مرغ.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن