توییتر بسته راه گریز است که به کاربران اجازه ترویج تبعیض و یا خشونت آمیز مطالب

سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند توییتر اجازه نمی دهد تا به کاربران برای ارسال کارهای مربوط به سخنرانی نفرت

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند توییتر اجازه نمی دهد تا به کاربران برای ارسال کارهای مربوط به سخنرانی نفرت یا خشونت محتوا. با این حال برخی از کاربران را در بر داشت یک راه گریز است که در آن پست خود را ممکن است اشاره نمی هر چیزی در مورد سخنرانی نفرت یا خشونت و ممکن است به سادگی ارائه یک لینک به آن است که ما گمان می کنیم کمک می کند تا دور زدن توییتر را فیلتر.

تبلیغات

این است که هیچ زمانی اجازه داده می شود به دلیل آن به نظر می رسد مانند توییتر در نهایت بسته شدن که سوراخ دیدهبانی ایجاد کردن جایی که آنها اعلام کرده اند که با شروع ماه جولای 30, 2020, آنها شروع خواهد شد مسدود کردن لینک های که ممکن است منجر کاربران به وب سایت ها و یا مطالب که حاوی سخنرانی نفرت یا خشونت. به گفته این شرکت این خواهد آمد در قالب همان رویکردی است که آنها گرفته اند در گذشته با توجه به لینک های مخرب.

به گفته این شرکت "در زمان توییتر را به اقدام برای محدود کردن و یا جلوگیری از گسترش URL لینک به مطالب خارج از توییتر. این است که با نمایش یک هشدار زمانی که روی لینک کلیک و یا با مسدود کردن لینک به طوری که نمی توان آن را توییتی در همه." این شرکت همچنین در ادامه به دولت است که کاربرانی که به طور مداوم ارسال این نوع آدرس ها می تواند در نهایت پیدا کردن حساب های خود را به حالت تعلیق.

"حساب اختصاص داده شده برای به اشتراک گذاشتن محتوا است که ما در بلوک و یا که تلاش برای دور زدن یک بلوک در یک لینک, ممکن است منوط به اجرای اضافی اقدام از جمله تعلیق است."

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره توییتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن