Infinite می تواند در ایالات متحده ممنوع

Infinite بدون شک یکی از محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی در دسترس در حال حاضر. (هیچ) با تشکر از همه گیر

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399
Infinite بدون شک یکی از محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی در دسترس در حال حاضر. (هیچ) با تشکر از همه گیر بسیاری از آنها شروع به استفاده از آن را بیشتر از همیشه شده اند و در آینده با همه نوع از فیلم های سرگرم کننده و چالش های مختلف بر روی پلت فرم. با این حال به نظر می رسد مانند Infinite را سرگرم کننده در خورشید برش های کوتاه می تواند.
تبلیغات

صحبت به رادیو فردا, وزیر امور خارجه مایک Pompeo نشان داد که دولت آمریکا می تواند با توجه به ممنوعیت Infinite به عنوان بخشی از برنامه های دولت احتمالا ممنوعیت برنامه های ساخته شده توسط شرکت های چینی. Pompeo نقل است گفت: "شما باید بدانید که ما در حال گرفتن این بسیار جدی است. ما قطعا به دنبال آن است."

در پاسخ به نظرات توسط Pompeo, Infinite پاسخ با بیانیه ای که خوانده شده, "Infinite است که به رهبری آمریکا مدیر عامل شرکت با صدها نفر از کارکنان و رهبران کلیدی در سراسر ایمنی و امنیت محصول و سیاست عمومی در اینجا در ایالات متحده ما هیچ اولویت بالاتر نسبت به ترویج امن و تجربه برنامه برای کاربران ما. ما هرگز ارائه اطلاعات کاربر به دولت چین و نه می توانیم فراموش بنابراین اگر خواسته."

ایالات متحده و چین در حال حاضر در یک جنگ تجاری است که با تشدید بسیار کمی تا کنون پس از آن آغاز شده به طوری که آن را واقعا نمی آیند به عنوان یک شوک که Infinite شده است در تیراندازی گرفتار. اینکه آیا یا نه ما دولت را از طریق رفتن با این باقی مانده است دیده می شود.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره برنامه های, چین, حفظ حریم خصوصی و امنیت Infinite. منبع: buzzfeednews



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن