آینده نیکون Z5 دوربین بدون آینه می تواند خندق EVF

تصویر های اعتباری – شایعات نیکونتبلیغاتاکثریت قریب به اتفاق از دوربین های دیجیتال این روزها با یک منظره یاب ال

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

تصویر های اعتباری – شایعات نیکون

تبلیغات

اکثریت قریب به اتفاق از دوربین های دیجیتال این روزها با یک منظره یاب الکترونیکی (EVF). این اجازه می دهد تا کاربران را به نگاه را از طریق منظره یاب برای گرفتن عکس مانند آنها به طور معمول بیشتر دوربین های سنتی اما اگر شایعات را باور نیکون می توان به دنبال یک رویکرد متفاوت را با آینده نیکون Z5 آینه.

با توجه به یک گزارش از شایعات نیکون آنها را دریافت برخی از راهنمایی است که در آن منابع خود مدعی هستند که نیکون Z5 ممکن است خندق EVF. در عوض به نظر می رسد که این شرکت خواهد بود صرفا با تکیه بر عقب منظره یاب برای عکاسان به قاب و نوشتن عکس های خود را قبل از مصرف آنها.

این گزارش همچنین در ادامه ادعا می کنند که نیکون همچنین می تواند فروش EVF به عنوان یک لوازم جانبی اختیاری برای کسانی که ممکن است از دست ندهید ویژگی. با توجه به این که بسیاری از ما تمایل به استفاده از منظره یاب برای گرفتن عکس به هر حال دوست دارم که چگونه ما بر روی گوشی های هوشمند گمان ما این نیست واقعا که خیلی کشش.

بیشتر سنتی عکاسان ترجیح می دهند که به دنبال از طریق منظره یاب می تواند نا امید مضاعف بنابراین اگر نیکون قصد دارد به اتهام پول به فروش اختیاری و لوازم جانبی. نیکون خواهد بود که برای اولین بار به حذف EVF از دوربین های خود را اگر چه با توجه به این که آن را نمی شود بسیار رایج آن را احتمالا نه که محبوب از یک گزینه است. بدون در نظر گرفتن آن را با یک دانه نمک ،

در زمینه عکس و تصویری >شایعات. بیشتر بخوانید درباره دوربین های دیجیتال, دوربین های بدون آینه و نیکون. منبع: nikonrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن