Football Manager سازان شکایت توسط منچستر یونایتد بیش از علامت تجاری استفاده

سابق لیگ برتر kingpins منچستر یونایتد باید طرح دعوی در دادگاه در برابر Football Manager. نه خود سر مربی اوله گ

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

سابق لیگ برتر kingpins منچستر یونایتد باید طرح دعوی در دادگاه در برابر Football Manager.

نه خود سر مربی اوله گونار Solskjaer اما فوتبال مورد علاقه خود را مدیریت شبیه ساز ساخته شده و منتشر شده توسط Sports Interactive و سگا. ایالات گوشت گاو? ظاهرا سری به نقض باشگاه علامت تجاری با استفاده از نام خود را "به طور گسترده در طول بازی است."

به اولدترافورد لباس قانونی عقاب نیز ناراحت بازی می کند با استفاده از رسمی باشگاه تاج از آنجا که این بدان معنی است که باشگاه نمی تواند اتهام مردمی پشت FM هزینه های صدور پروانه. به جای این بازی ویژگی های یک "ساده قرمز و سفید راه راه آرم" و شیاطین سرخ خوشحال نیست در مورد درآمد از دست داد.

مرتبط با: FIFA 21 آخرین

سگا و SI در حال برگزاری شرکت در موضوع است که بیشتر از ما می گویند برای ایالات دفاع این فصل است. این جفت ارز اشاره "Manchester United" استفاده شده است قدمت تمام راه برگشت به اصلی قهرمانی مدیر مجموعه در سال 1992 و این اولین بار است که این تیم لگد کردن سر و صدا.

اواز یا موسیقی دو نفری می گوید (از طریق نگهبان) آن را "مشروع اشاره به منچستر یونایتد, تیم ملی فوتبال در, فوتبال, بافت, بدون [قبلی] شکایت توسط مدعی"

سگا و SI دفاع تیم نیز معتقد است که جلوگیری از آنها را از استفاده از نام تیم "را به مقدار بی دلیل محدودیت در حق آزادی بیان برای جلوگیری از استفاده از عبارت 'منچستریونایتد' به مراجعه به یک تیم در یک بازی کامپیوتری."

متهمان همچنین می گویند ایران باید با تمجید از بازی در گذشته و حتی کمک کردن با گسترده سراغ تحلیلی و داده ها است که باعث می شود FM چنین واقع بینانه و عمیق شبیه سازی از دنیای واقعی فوتبال است.

باید متحد پیروز سی و سگا احتمالا به مجوز منچستر یونایتد علامت تجاری به منظور استفاده از آن ادامه یا پایین Pro Evo' مسیر و استفاده از یک نام جعلی مانند "لیورپول از منچستر" و یا چیزی به همان اندازه مضحک. آن را نیز ممکن است باشگاه های دیگر ممکن است به دنبال غرامت از سگا و سی بیش از حد تنظیم یک سابقه و ساخت آن را دشوار برای FM برای حفظ این اصالت دیرینه در حال حرکت رو به جلو است.

شما می توانید ببینید که چرا ایران ممکن است به دنبال جبران کسری درآمد با توجه به بحران در حال انجام است که نگهداری فوتبال کردن صفحه نمایش و طرفداران دور از استادیوم. باشگاه تایید این هفته بدهی های خود را در حال حاضر در غرفه عظیم £429m.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن