اتهام 5.4 اینچ, آی فون, 12 پانل های صفحه نمایش به بیرون درز

به نظر می رسد نصب شواهد نشان می دهد که اپل می تواند کار بر روی یک کوچکتر 5.4 اینچ, آی فون, 12. صرفه جویی برای

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

به نظر می رسد نصب شواهد نشان می دهد که اپل می تواند کار بر روی یک کوچکتر 5.4 اینچ, آی فون, 12. صرفه جویی برای آیفون, SE, اپل واقعا ساخته شده که از یک آیفون در سال پس از آن است که در واقع به شرکت بازگشت به کوچکتر فاکتور فرم و در حال حاضر با تشکر از نشت آن به نظر می رسد مانند کسانی که شایعات می تواند درست باشد.

تبلیغات

نشت می آید در قالب پانل های صفحه نمایش که نوشته شده بر روی Slashleaks. پست شده است از آنجایی که گرفته شده هر چند ما مطمئن نیستیم که چرا. یا به این دلیل است که تصاویر ثابت کرده بودند جعلی و یا نادرست و یا کسی تصمیم گرفت که این عکس بود که آنها قرار نیست به اشتراک گذاری آنلاین.

با توجه به اینکه این عصر اینترنت آن را ایمن می گویند که هیچ چیز را واقعا می شود حذف شده است. آن را کمی سخت به بگویید که چگونه این نمایش هستند اما اجماع عمومی این است که آنها کوچکتر از صفحه نمایش ما شاهد بوده ام از اپل. خبر خوب این است که اگر این نشت در حال درست است که این می تواند یکی دیگر از گوشی مقرون به صرفه از کوپرتینو شرکت.

آیفون قیمت شده اند یک بیت از دست, اما به نظر می رسد اپل به خرید و فروش می شود که با ایجاد مقرون به صرفه تر جایگزین. این شرکت موفقیت بزرگ دیده می شود با آیفون XR و آی فون 11 پس از آن جالب خواهد بود برای دیدن اگر آنها می توانند همچنان که رگه با آیفون کوچکتر 12.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: macrumors



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن