AMD در راه اندازی جدید Ryzen چیپس, اما آنها نه آنچه شما انتظار می رود

AMD امروز نشان داد یک ترکیب جدید از Ryzen دسکتاپ پردازنده های ارائه افزایش فرکانس سرعت برای بهبود بازی و خلاقی

توسط POSHTIBANNEWS در 17 تیر 1399

AMD امروز نشان داد یک ترکیب جدید از Ryzen دسکتاپ پردازنده های ارائه افزایش فرکانس سرعت برای بهبود بازی و خلاقیت عملکرد. با این حال نه نسل بعدی Ryzen 4000 سری بسیاری امیدوار هستند.

پردازنده های جدید عبارتند از: AMD Ryzen 9 3900XT, Ryzen 7 3800XT و Ryzen 5 3600XT پیوستن به نسل فعلی Ryzen 3000 تراشه. اتخاذ نامگذاری کنوانسیون از AMD Radeon کارت گرافیک این پردازنده XT اساسا فقط به روز رسانی نسخه های قبلا موجود Ryzen پردازنده.

مرتبط: Intel vs AMD

دیگر از حاشیه های بهتر افزایش سرعت ساعت این مشخصات ورق نمی کنم تفاوت زیادی از غیر XT انواع, اما AMD ادعا می کند آن تراشه های جدید در حال کارآمد تر با تشکر به 'اصلاحات' به 7nm معماری.

AMD نشان می دهد XT تک رشته ای عملکرد (از طریق Cinebench R20) 4-5% بهتر از غیر XT نسخه از دیدن یک قاب کوچک افزایش نرخ برای بازی از جمله عنوان Rise of the Tomb Raider و Assassin's Creed ادیسه.

البته حتی AMD اذعان می کند این افزایش عملکرد نیست قابل توجهی به اندازه کافی به حکم ارتقا برای زمان Ryzen 3900X, 3800X و 3600X صاحبان اما با تراشه دیدن همان قیمت به عنوان غیر XT نسخه (در $499, 399 $و $249 بود) آنها به ظاهر ارائه ارزش بزرگ برای PC تازه و یا کسانی که هنوز با شماره منسوخ دکل.

AMD همچنین اعلام کرد هر کسی که خرید یک Ryzen دسکتاپ پردازنده بین در حال حاضر و در 3 اکتبر دریافت خواهد کرد افتخاری کپی از Assassin's Creed در راه اندازی سالن پذیرایی خدای اودین.

مرتبط با: AMD بزرگ ناوی

شایان ذکر است که این Ryzen 3900XT و 3800XT نمی آیند همراه با Wraite Spire فن هر چند با AMD نشان می دهد کسانی که به دنبال چنین عملکرد بالا پایان به احتمال زیاد خواهد شد در حال حاضر خود را اختصاص داده شده راه حل های خنک کننده.

جدید Ryzen XT پردازنده های سازگار با هر مادربرد با '3000-آماده' BIOS های جدید از جمله B550 mid-range گزینه های.

با Ryzen XT پردازنده نمایندگی swansong از ذن 2 معماری خریداران بالقوه باید آگاه باشند که AMD در نسل بعدی 4000-سری رومیزی تراشه ها فقط گوشه ای دور با یک تبلیغ سپتامبر / اکتبر راه اندازی. AMD مصمم است که این پردازنده هنوز هم مجموعه ای را برای یک سال 2020 راه اندازی بنابراین هیچ نگرانی از پردازنده XT راه اندازی اشاره به شکست.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن