اپل هنوز هم کار بر روی Touch ID برای آیفون

شده است در چند آیفون نسل از اپل حذف Touch ID در آیفون خود و معرفی چهره ID. اما به عنوان به طور بالقوه امن تر د

توسط POSHTIBANNEWS در 16 تیر 1399
شده است در چند آیفون نسل از اپل حذف Touch ID در آیفون خود و معرفی چهره ID. اما به عنوان به طور بالقوه امن تر در صورت شناسایی بیش از Touch ID آن را سخت به انکار چقدر راحت تر Touch ID است که به خصوص در این روز و سن که در آن ما در حال پوشیدن ماسک باعث می شود که تصدیق هویت با چهره ID کمی مشکل تر است.
تبلیغات

آیا اپل تا کنون بازگرداندن Touch ID? با توجه به شایعات, آنها ممکن است, و آن را مانند به نظر می رسد کسانی که شایعات می تواند نگه دارید برخی از وزن. دلیل این است که بر اساس ثبت اختراع کشف شده توسط AppleInsider به نظر می رسد که اپل می تواند به طور فعال مشغول به کار در آینده با خود را در صفحه نمایش لمسی ID راه حل است.

با توجه به اینکه صفحه نمایش پشته نیست همیشه 100% شفاف را ثبت اختراع توضیح می دهد که چگونه اپل آمده تا با یک راه به طور بالقوه در اطراف آن موضوع است. "برای مثال در برخی موارد یک میکرو لنز آرایه ممکن است تشکیل شده بر روی سطح پشت صفحه نمایش پشته. هر میکرو لنز در آرایه ممکن است یک نقطه کانونی واقع با تراز وسط قرار دارد با و یا در نزدیکی یکی از شفاف دیافراگم."

در واقع این اولین بار نیست که ما دیده ایم اپل ایجاد اختراعات بر اساس اطراف در صفحه نمایش Touch ID, سنسور اما معلوم نیست که با روش این شرکت می تواند را انتخاب کنید. اما با اختراع این سخت است برای گفتن که اگر این ایده اپل معمولی کاوش و یا اگر آن را در نهایت می تواند آشکار خود را در یک محصول واقعی بنابراین شاید نمی نگه داشتن نفس خود را فقط رتبهدهی نشده است.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره آیفون, ثبت اختراع, امنیت و Touch Id. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن