هاله بی نهایت جعبه هنر نشان داد و آن را زرق و برق دار, پاسخ برای مبارزه با تکامل

343 تا رونمایی رسمی باکس آرت از بازی Halo بی نهایت پیش از بازی های ایکس باکس نمایش گذاشتن در جولای 23. مایکرو

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

343 تا رونمایی رسمی باکس آرت از بازی Halo بی نهایت پیش از بازی های ایکس باکس نمایش گذاشتن در جولای 23.

مایکروسافت و 343 Industries در حال حاضر تایید کرد که فردا دیجیتال رویداد خواهد شد از ویژگی های ما در نگاه اول به مبارزات انتخاباتی انفرادی برای Halo بی نهایت است. این بدان معناست که یک نگاه اجمالی در جهان, شخصیت های داستانی و گیم پلی از Master Chief را به ماجراجویی های بعدی.

هاله بی نهایت خواهد بود که اولین مطلب در مایکروسافت پرچمدار حق رای دادن از پلاریزه Halo 5: Guardians که سمت چپ ما با تعدادی از سوالات سوزش پس از آن cliffhanger پایان دادن به. 343 گرفته شیرین آن زمان با بی نهایت, بنابراین ما امیدواریم آن را تازه و هیجان انگیز را در این سری که واقعا ضربات ما به دور است.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

شامل کارشناسی ارشد, برگزاری جنگ تفنگ در سطح Halo جدید جعبه هنر است و واقعا زرق و برق دار و نسبتا عمدی پاسخ به تماس به روز مبارزه با تکامل. محیط کاملا شبیه انعکاس یک حس قریب الوقوع را کشف و خطر از یک تهدید ناشناخته است.

شما متوجه سقوط کشتی در فاصله بالقوه اشاره است که رئیس خود را میبیند به دام افتاده در این بیگانه عجیب و غریب ساختار است و به دنبال راهی برای بازگشت به خانه. هاله نیز شکسته بنابراین این ممکن است یک محل بازگشت از بازی های قبلی است. هاله افسانه هاو روایات قومی است که نسبتا متراکم بنابراین هر چیزی امکان پذیر است.

کمی شناخته شده در مورد بی نهایت فراتر از این دو تریلر ما تا کنون دیده ام اما روشن است که از آن خواهد شد یک حرکت بزرگ از بازی های قبلی این سری است. ما پیش بینی باز و محیط های مشابه به مبارزه با تکامل با متنوع تر و واحد مبارزه با سیستم. 343 می تواند نشانه گرفتن از بورس های دیگر حصول اطمینان از این است که یک خطی تجربه احساس می کند که کشیده از دو نسل.

هاله بی نهایت خواهد بود عمده ای از لانچ تایتل ایکس باکس سری X, اگر چه آن را نیز خواهد شد قابل پخش بر روی Xbox One و ویندوز 10. ایکس باکس بازی عبور مشترکین می توانید آن را به صورت رایگان مانند همه مایکروسافت اول عناوین. ما می دانیم حتی بیشتر پس از فردا بازی های ایکس باکس, ویترین. صحبت از اینجا شش بازی من به امید دیدن در این رویداد است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن