OnePlus خواهد شد راه اندازی گوشی های هوشمند جدید خود را با استفاده از واقعیت تقویت

با توجه به شایعات, وان پلاس گفته شد به کار بر جدید در اواسط محدوده گوشی های هوشمند. به نظر می رسد شایعات راست

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

با توجه به شایعات, وان پلاس گفته شد به کار بر جدید در اواسط محدوده گوشی های هوشمند. به نظر می رسد شایعات راست بود و با توجه به اعلام توسط OnePlus آنها را به طور رسمی آشکار گوشی شناخته شده به عنوان OnePlus Nord در تاریخ 21 جولای از طریق واقعیت تقویت.

تبلیغات

با توجه به وان پلاس به عنوان شما می توانید در تصویر بالا این خواهد بود که جهان را برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند راه اندازی. معلوم نیست که چگونه این برگزار خواهد شد و آنچه که ما ممکن است قادر به انتظار اما شرکت می کند توجه داشته باشید که کاربران نیاز به یک اتصال به اینترنت خوب اگر آنها امیدوارند برای یک تجربه مداوم در جریان است.

احتمالا از طریق استفاده از آر آن ممکن است به کاربران یک فرصت برای "حفظ" و شاید "نوتر" وان پلاس گوشی در واقع بدون نیاز به رفتن به فروشگاه به آن را برای خودتان ببینید. آن است که یک مفهوم جالب و البته تا حدودی رمان اما با توجه به این که جهان است که هنوز هم بسیار در مستند برگزاری یک رویداد عملا باعث می شود بسیاری از حس.

برخی از شایع مشخصات وان پلاس نورد شامل استفاده از Qualcomm Snapdragon 765G چیپ ست و همچنین انتظار می رود به قیمت کمتر از 500 دلار است. اگر شما علاقه مند در چک کردن این رویداد که در آن می رود زندگی می کنند, شما می توانید دانلود Nord راه اندازی برنامه از OnePlus خواهد شد که در iOS در دسترس (در دسترس نیست در این زمان نوشتن) و آندروید.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره واقعیت افزوده (AR) و OnePlus.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن