آمازون آتش تلویزیون می شود رایگان تلویزیون و فیلم tab, اما استرالیایی ها از دست

وجود دارد مقدار زیادی از محتوای ویدئویی در اطراف در حال حاضر به عنوان ارائه دهندگان نگاه به بینندگان مقدار زیا

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

وجود دارد مقدار زیادی از محتوای ویدئویی در اطراف در حال حاضر به عنوان ارائه دهندگان نگاه به بینندگان مقدار زیادی از سرگرم کننده در طول coronavirus بحران است.

مفید برای آتش تلویزیون صاحبان دستگاه در ایالات متحده آمازون است که تلفیقی از همه دوست داشتنی که رایگان تصویری در یک مکان. آتش تلویزیون و رابط کاربری که در حال حاضر متکی به بیشتر از یک محتوا متمرکز رویکرد به جای نمایش برنامه های فردی دارای اضافه رایگان تب.

به سرپرستی tab برجسته رایگان فیلم و نشان می دهد در حالی که همچنین با تاکید بر برنامه های ارائه محتوای رایگان مانند صدای ترق و تروق, IMDb, تلویزیون, Tubi, PBS کودکان و بیشتر. همچنین دسترسی به برنامه های خبری در مورد شما نه به حال به اندازه کافی از آن نشده است. تاپیک هم قفل محتوای رایگان از سیستم عامل مانند HBO برای لذت بردن از بیش از حد.

مرتبط با: آمازون آتش تلویزیون استیک نقد و بررسی

این شرکت می گوید وجود دارد بیش از 20 ، 000 رایگان فیلم و قسمت های در دسترس از طریق محتوای مختلف سیستم عامل است که باید به اندازه کافی برای نگه داشتن بسیاری از ما رفتن را از طریق مستند.

در یک پست وبلاگ این شرکت می گوید: "رایگان زبانه می دهد مشتریان توانایی کشف یک کتابخانه از محتوای آزاد است که با تجدید و به طور منظم تشکیل شده از فیلم و تلویزیون را نشان می دهد و خیلی بیشتر. بسیاری از رایگان تب متشکل از مجموعه ای از سرپرستی و موضوعی ردیف از فیلم و تلویزیون را نشان می دهد ما از ارائه دهندگان محتوا. همچنین ویژگی های یک مجموعه شخصی توصیه می شود ردیف رایگان فیلم و تلویزیون را نشان می دهد در سراسر دسته های جدید, روند, و, محبوب, و همچنین به عنوان یک ردیف اختصاص داده شده برای محتوای اخبار منتشر شده توسط اخبار برنامه در آتش تلویزیون.

"رایگان tab خواهد شد از ویژگی های دیگر انواع رایگان برای تماشای محتوا نیز از جمله قفل محتوا از جریان خدمات و مجموعه ای از ردیف کودکان و نوجوانان و خانواده محتوا است که در حال حاضر رایگان برای همه مشتریان آمازون از طریق نخست تصویری."

هیچ خبری در این برگه در حال گسترش به صاحبان در انگلستان که در حال حاضر مسلما باید یک مقدار گسترده ای از محتوا با تشکر از پخش برنامه های تلویزیون.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن