Nvidia GeForce در حال حاضر: بازی که شما می توانید جریان?

Nvidia GeForce در حال حاضر بازی نوآورانه جریان است که به گیمر این شانس را به بازی خود را به بخار یا بازی حماسی

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

Nvidia GeForce در حال حاضر بازی نوآورانه جریان است که به گیمر این شانس را به بازی خود را به بخار یا بازی حماسی کتابخانه ها در هر نقطه بر روی هر دستگاه. به دلیل بازی این است که جریان به جای بازی های بومی, سخت افزار, شما می توانید بازی بازی های بزرگ-مقیاس عناوین در ماشین که بسته نیست چشمگیر, بازی, سطح, مشخصات.

وجود دارد مقدار زیادی به عشق در مورد کارت گرافیک GeForce در حال حاضر و اگر شما ثبت نام شما قادر خواهید بود به بازی از Assassin's Creed و Witcher 3 بر روی مک بوک, Android گوشی های هوشمند کارت گرافیک Nvidia Shield تلویزیون و یا Chromebook. شما نیاز به یک قوی اتصال به اینترنت اما آن را بسیار موثر است.

البته بازی دیگر جریان خدمات در دسترس هستند. مهمترین آنها گوگل Stadia کلیدی رقیب در بازار است. اما کارت گرافیک GeForce در حال حاضر نیازی نیست شما برای خرید یک بازی از Nvidia به جریان آن – شما می توانید بازی ها را از امثال Steam, Uplay و حماسه فروشگاه بازی به جای. که بزرگ برای علاقهمندان به بازی اما باعث شده است تا برخی از توسعه دهندگان به نوبه خود پشت خود را بر روی خدمات به لطف بالقوه کمتر سودآور مدل.

اما نه هر PC بازی خواهد شد بر روی کارت گرافیک GeForce در حال حاضر و به خصوص پس از چند عمده ناشران بازی به تازگی کشیده پشتیبانی از جمله Bethesda اکتیویژن بلیزارد, Xbox, Game Studios و 2K.

Nvidia حداقل وعده جدید بازی خواهد رسید در این سرویس هر هفته و هنوز هم وجود دارد پشتیبانی از امثال یوبی سافت و بازی حماسی بنابراین همه بد است. همچنین به تازگی معرفی یک لیست جدید از بازی های جدید از جمله Assassin's Creed II, Overcooked! و لوسیون.

شما نمی قادر خواهد بود برای به اشتراک پرداخت می شود-برای بنیانگذاران عضویت در حال حاضر هر چند آن را به عنوان ظرفیت رسیده است. شما هنوز هم می توانید ثبت نام برای رایگان ردیف است که ارائه می دهد نامحدود زمان پخش هر چند – شما فقط نمی توانید برخی از مزایای اضافی از مشتریان پرداخت.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با کارت گرافیک Nvidia GeForce اکنون خوانده شده زیر.

مرتبط با: Google Stadia

چه GeForce در حال حاضر ؟

Nvidia GeForce در حال حاضر حذف نیاز به گران PC و کنسول های سخت افزاری توسط جریان بازی شما می خواهید به بازی به طور مستقیم بر روی دستگاه شما – مهم نیست که چقدر بی بنیه مشخصات خود را ورق است. همه بلند کردن اجسام سنگین است که ارائه شده توسط Nvidia سرور.

شما نیاز به یک اتصال اینترنت مناسب و معقول (حداقل 15 مگابیت در ثانیه سرعت دانلود) به جریان بازی از طریق ابر هر چند با برتر ارائه پهنای باند بالاتر در بازی با نرخ فریم. Nvidia همچنین دسته تمام به روز رسانی های ترک روز انتظار برای تکه های جدید برای نصب یک چیزی از گذشته.

شما نمی خواهد بود قادر به بازی هر بازی PC, اما این کتابخانه در حال حاضر دارای صدها عنوان است و به طور مداوم در حال گسترش است.

از نظر عملکرد کارت گرافیک Nvidia GeForce شرکت به تازگی یکی دیگر از تکنولوژی بالا افزایش بازی خود را ارائه. در حال حاضر پلت فرم است DLSS 2.0 ray-tracing پشتیبانی سخت افزار – این بدان معناست که نرم و صاف قاب-نرخ و عملکرد گرافیکی.

دست در: Nvidia GeForce در حال حاضر بتا

Nvidia GeForce Now

کارت گرافیک GeForce در حال حاضر قیمت – چقدر خواهد GeForce در حال حاضر هزینه ؟

وجود اشتراک ردیف برای کارت گرافیک GeForce در حال حاضر.

اولا وجود این اشتراک رایگان. در اینجا شما می توانید هر گونه پشتیبانی از بازی های Full HD در 60fps. مهم ترین محدودیت در اینجا این است که Nvidia را بوت کردن سرور در هر ساعت. شما نامحدود جلسات هر چند بنابراین شما می توانید به سادگی دوباره صف و شروع به بازی دوباره.

با پرداخت £4.99 در هر ماه شما می توانید دسترسی به بنیانگذاران اشتراک. این گسترش در جلسه فردا به مدت شش ساعت در حالی که همچنین به مشترکان اولویت در صف که باید بریده بریده از زمان انتظار به طور چشمگیری.

بنیانگذاران ردیف نیز فعال RTX امکانات از جمله ری ردیابی به طور چشمگیری افزایش افکت برای بازی های پشتیبانی شده.

Nvidia را روشن کرده است £4.99/ماه قیمت مدت زمان محدود ارائه خواهد شد و به احتمال زیاد افزایش 12 ماه پس از راه اندازی رسمی.

assassin's creed

کارت گرافیک GeForce در حال حاضر بازی – بازی که پشتیبانی می شوند ؟

کلید میدان نبرد برای کارت گرافیک GeForce در حال حاضر شده است پلت فرم ارتباط با توسعه دهندگان. در ماه گذشته چندین بازی بزرگ از توسعه دهندگان و ناشران کشیده عناوین خود را از خدمات. این خدمات عبارتند از اکتیویژن بلیزارد, Bethesda, EA, Square Enix, برادران وارنر سرگرمی های تعاملی و Xbox Game Studios که به معنی اصلی بازی فرانچایز مانند Call of Duty, Halo, Skyrim و سرپرستی تمام خواهد شد در دسترس نیست.

امثال یوبی سافت و بازی حماسی هنوز در حال ارائه پشتیبانی بنابراین هنوز هم وجود دارد یک لیست مناسب و معقول از بازی در دسترس است. در اینجا برخی از نمونه:

  • Assassin's Creed II Deluxe Edition
  • Assassin's Creed III Remastered
  • Assassin's Creed Brotherhood
  • Assassin's Creed: Revelations
  • Assassin's Creed ادیسه
  • کنترل
  • Crusader Kings II
  • Cuphead
  • سرنوشت 2
  • Far Cry 5
  • Fortnite
  • Half-Life 2
  • Hitman: Absolution
  • Overcooked!
  • Saints Row 2
  • لوسیون صورت
  • Snowrunner
  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • Tom clancy's Ghost Recon Wildlands

Nvidia گفته است که به دنبال برای "re-enable" پشتیبانی از تعداد زیادی از بازی ها در حالی که همچنین تایید وجود دارد بیش از 1500 بازی است که توسعه دهندگان خواسته اند به پشتیبانی شده توسط این سرویس است. بیانیه خود را کمی اطمینان بخش است اما در کل مخمصه است که هنوز هم بسیار مورد برای کسانی که اشتراک GeForce در حال حاضر.

Nvidia حداقل تایید وجود خواهد داشت و بازی های جدید اضافه شده به این سرویس بر اساس این هفته. اما در حالی که آن آغاز شده مثبت با کنترل و Mount & Blade 2: Bannerlord بعد از آن شده اند که متاسفانه شده است underwhelming با امثال Danganronpa 2: Goodybe ناامیدی پستی 2 و Tropico 5.

مرتبط: Nvidia Shield TV 2019

چه خواهد GeForce در حال حاضر کار بر روی?

بسیاری از چیزها را با یک صفحه نمایش (هر چند همین حالا سعی کنید این دکل تا خود را در ماشین ظرفشویی). که زیبایی از کارت گرافیک GeForce در حال حاضر – آن را به ارمغان می آورد بزرگ و بلند پروازانه تجربه بازی به اساسی لپ تاپ ها و دستگاه های تلفن همراه. آنچه را دوست دارید ؟

کارت گرافیک GeForce در حال حاضر اجازه می دهد تا شما را به بازی راه های مختلفی: بر روی کامپیوتر (ویندوز یا macOS) برنامه Nvidia Shield,تلویزیون, گوشی های هوشمند آندروید و Chromebooks در آینده است.

شما اساسا فقط نیاز به یک دستگاه است که می تواند نصب برنامه رسمی به عنوان به خوبی به عنوان یک توصیه می شود اتصال به اینترنت از حداقل 15mb/s. سپس شما نیاز به کیسه عضویت خود را انتخاب قابل بازی از Steam خود را کتابخانه و دریافت بازی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب