Animal Crossing: New Horizons مهر رالی – همه شما نیاز به دانستن در مورد موزه رویداد

جدید رویداد های فصلی وارد Animal Crossing: New Horizons برای جشن موزه بین المللی در روز است. بعد از چند هفته ب

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

جدید رویداد های فصلی وارد Animal Crossing: New Horizons برای جشن موزه بین المللی در روز است. بعد از چند هفته بازی می توانید در مهر رالی.

این رویداد جدید در دسترس است از طریق Blathers' موزه تا زمانی که آن را باز و به روز رسانی در جزیره خود را برای هر مقدار از زمان. به سادگی ورود به ساختمان و صحبت با Blathers برای به دست آوردن تمام اطلاعات شما نیاز به در مهر رالی.

هدف اصلی از تمبر رالی است که به جمع آوری یک گروه سه نفره از تمبر از هر نمایشگاه – اشکالات ماهی و فسیل. بازیکنان خواهد شد که از مارس 18 تا 31 مه به انجام این کار و عمل جمع آوری همه آنها را تنها چند دقیقه اگر شما می دانید راه خود را در اطراف هر یک نمایشگاه.

مرتبط: بهترین تعویض بازی

Animal Crossing Stamp Rally

Animal Crossing: New Horizons مهر رالی راهنمای

سر خود را به موزه و یک کلمه با Blathers. یک بار هوشمند جغد گذاشته است هدف از تمبر تجمع شما رایگان برای ورود به هر یک نمایشگاه و شروع به دنبال هر زنی ایستگاه. این خواهد شد در مکان های مختلف برای هر بازیکن بنابراین شما نیاز به انجام برخی از نور اکتشاف برای پیدا کردن همه آنها را.

پس از ردیابی آنها را به پایین ارتباط برقرار کردن با آنها برای یک بیت از طنز گفت و گو و برای به دست آوردن یک تمبر. آیا این سه بار برای هر نمایشگاه قبل از بازگشت به Blathers. شما پاداش با طاعون برای تلاش های خود را تکمیل برای نمایش در صفحه اصلی به رخ کشیدن در مورد عشق خود را برای اشکالات ماهی و فسیل.

ما کنجکاو برای دیدن چگونه مهر رالی گسترش بیش از چند هفته آینده و اگر جوایز دیگر را در ارائه و یا اگر این است که واقعا آن را. ما امیدواریم که این دومی از آن و نه underwhelming رویداد اگر کل ماجرا را می توان در کمتر از ده دقیقه. در جوایز خیلی باحال هستند و ما می خواهیم مطمئن شوید که برای به روز رسانی این قطعه با هر گونه تحولات جدید است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن