هنگامی که نخست روز سال 2020? آمازون بزرگ فروش تابستان می تواند به تاخیر افتاد – اینجا چرا

هنگامی که نخست روز سال 2020 خواهد آمازون بزرگترین فروش از سال تاخیر به علت ادامه بیماری همه گیر کوروناویروس? ا

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

هنگامی که نخست روز سال 2020 خواهد آمازون بزرگترین فروش از سال تاخیر به علت ادامه بیماری همه گیر کوروناویروس?

اگر این یک سال نرمال آن می تواند تقریبا در اطراف این زمان است که ما می خواهم شروع به شنیدن اطلاعیه های رسمی در مورد آمازون نخست روز است. اما البته 2020 شده است چیزی جز عادی و پس از رسیدگی برای روز نخست سال 2020 به شمار می رود کمی متفاوت است.

همانطور که ما حرکت و نزدیک نسبت به تابستان به نظر می رسد به طور فزاینده ای بعید است که نخست روز سال 2020 برگزار خواهد شد در طول سنتی ماه ژوئیه اما وجود دارد برخی از اطلاعات در خارج وجود دارد به طور بالقوه تایید reschedule نخست روز بعد از آن در سال.

هنگامی که نخست روز سال 2020?

در حال حاضر ما تا به حال هیچ کلمه ای رسمی از آمازون با توجه به تاریخ روز نخست سال 2020 به احتمال زیاد با توجه به این شرکت بیشتر با فشار دادن نگرانی از پرداختن سنبله بزرگ در سفارشات ناشی از دولت بریتانیا درخواست مردم برای ماندن در داخل و کار از خانه.

سال گذشته نخست روز صورت گرفت در جولای 15, مصرف بیش از آمازون نمای برای کل 36 ساعت به ارزش معاملات منحصر به فرد و تخفیف است که تنها در دسترس اعضای آمازون نخست.

خواهد روز نخست سال 2020 به تعویق خواهد افتاد?

ماه گذشته یک نشت از چندین اسناد داخلی در آمازون نشان داد که این شرکت با توجه به تاخیر در روز نخست سال 2020 تا مرداد است که حدود یک ماه دیرتر از معمول تاریخ از اواسط ماه جولای.

البته کسانی که اسناد به بیرون درز شد بیش از یک ماه پیش پس از آمازون داخلی بحث تغییر ممکن است از آن به خصوص به عنوان شیفت بازگشت به اوضاع عادی به نظر می رسد بیشتر در افق از همیشه به خصوص در انگلستان است.

خواهد روز نخست سال 2020 لغو شود?

در حالی که آن را ممکن است به نظر می رسد twee در مقایسه با جمعه سیاه نخست روز است که در واقع یکی از آمازون بزرگترین فروش رویدادهای سال, و این شرکت خواهد بود بیزار به لغو یکی از بزرگترین درآمد ژنراتور.

با که گفت, اگر آمازون تاخیر نخست بعد هر بیشتر آن خواهید بود تا به جمعه سیاه سال 2020 است که یکی از این فروش به ناچار رنج می برند که ممکن است نیروی این شرکت دست فقط به انصراف از نخست روز سال 2020 به طور کامل و تحمل از دست دادن.

چه زمانی باید ثبت نام کنم برای آمازون نخست?

به دلیل وجود دارد هیچ تاریخ رسمی برای روز نخست سال 2020 وجود دارد بدون نیاز به ثبت نام به آمازون نخست در حال حاضر.

برای رسیدن به حداکثر ارزش افزوده از محاکمه آزاد خود را, آن را به مراتب بهتر است صبر کنید تا زمانی که نخست روز سال 2020 تاریخ است اعلام کرد که قبل از پریدن بر روی ارابه موسیقی. که راه شما می توانید لذت بردن از تمام معاملات در ارائه در حالی که هنوز استفاده از قدرت پردازش نخست مانند روز بعد تحویل دسترسی به نخست تصویری و نخست موسیقی.

وجود دارد تنها دو دلیل که چرا شما می خواهید به ثبت نام برای آمازون نخست در حال حاضر – کوتاه مدت تحویل و تمام مطالب شما را با نخست تصویری. با توجه به این که پس از چند راه برای خرید محصولات جدید در طول Covid-19 گیر آمازون تبدیل شده است چیزی از یک نعمت غیر مترقبه و اگر شما نیاز به یک قطعه جدید از دفتر ثابت ASAP پس از آن روز بعد تحویل ضروری است.

اگر شما شده است با استفاده از زمان به شراب خواری از طریق به عنوان بسیاری از نشان می دهد و فیلم به عنوان شما می توانید و سپس ثروت از محتوا در حال حاضر در دسترس در نخست تصویری است که احتمالا راست تا کوچه شما.

گذشته از آمازون اصل مانند گراند تور و ستاره بازحمت حرکت کردن پیکاردهمچنین دارای یک دسته از فیلم های کلاسیک ضروری مستند مشاهده مانند John Wick, پارک ژوراسیک و مورد علاقه همه نور دل تلنگر سرایت.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن