اولین رایانه های مکینتاش با Apple سیلیکون ممکن است نشان داد

اولین کامپیوتر مک مباهات اپل سیلیکون پردازنده های وعده داده شده تا پایان سال 2020 است. در حال حاضر ما در حال ی

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

اولین کامپیوتر مک مباهات اپل سیلیکون پردازنده های وعده داده شده تا پایان سال 2020 است. در حال حاضر ما در حال یادگیری کمی بیشتر در مورد آن مدل ممکن است برای اولین بار در خط بازو-بر اساس تازه کردن.

آخرین توجه داشته باشید از در می دانم تحلیلگر مینگ چی-کو ادعا می کند یک لپتاپ MacBook Pro با 13.3 اینچ صفحه نمایش راه اندازی خواهد شد قبل از پایان سال, در حالی که یک مک بوک ایر با اپل سیلیکون ملحق خواهد شد نزاع در اواخر سال 2020 یا اوایل 2021. Kuo همچنین پیش بینی کرد که جدید 14 اینچ و 16 اینچ MacBook Pro مدل های بسته بندی های جدید اینتل-رایگان داخلی هنوز یک سال دور حداقل.

در اینجا توجه به سرمایه گذاران جاسوسی توسط MacRumors: "ما پیش بینی است که اپل به زودی راه اندازی مک بوک جدید مدل های جدید از جمله 13.3-inch MacBook Pro مجهز به اپل سیلیکون در 4Q20 جدید مک بوک ایر مجهز به اپل سیلیکون در 4Q20 یا 1Q21 و جدید 14 - و 16-inch MacBook Pro مدل های مجهز به اپل سیلیکون و همه جدید طراحی فرم فاکتور در اواخر 2Q21 یا 3Q21."

این شرکت همچنین شایعه به راه اندازی دوباره طراحی iMac شبیه به iPad Pro های اپل در سیلیکون ولی با وجود ذکر است که دستگاه در Kuo پژوهش توجه داشته باشید.

مرتبط: بهترین Mac 2020

اپل گفته است که هنوز برنامه ای برای انتشار مبتنی بر اینتل مکینتاش در طول انتقال به اپل سیلیکون برگزار خواهد شد که در طی دو سال آینده. برای کسانی که نیاز به یک جدید مک در ضمن این شرکت گفت: اینتل مکینتاش پشتیبانی خواهد شد پس از آنها هیچ دیگر در فروش از طریق macOS به روز رسانی برای سال آمده است.

اپل در حال حاضر تسهیل توسعه دهندگان با واحد آزمون تاب با نام تجاری جدید A12Z Bionic پردازنده است که بر اساس تراشه در حال حاضر تأمین اخیر اپل مدل نرم افزار. که همکاری خواهد آن را آسان تر برای توسعه دهندگان برای ایجاد برنامه های کاربردی که در حال جهانی در سراسر iOS, macOS, tvOS, watchOS و iPadOS اکوسیستم.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن