اپل بررسی به نظر می رسد برای تایید ما بدترین ترس

به نظر می رسد شایعه ساخت آن دور است که ادعا می کند که برای آیفون, 12, اپل نمی خواهد بسته بندی لوازم جانبی با د

توسط POSHTIBANNEWS در 15 تیر 1399

به نظر می رسد شایعه ساخت آن دور است که ادعا می کند که برای آیفون, 12, اپل نمی خواهد بسته بندی لوازم جانبی با دستگاه. این به این معنی است که آی فون 12 ممکن است کشتی با هر دو EarPods و شارژر هر دو از آن ها بسیار رایج لوازم جانبی است که ما همراه با تقریبا همه گوشی های هوشمند است.

تبلیغات

البته با این که شایعه آن را سخت به می گویند اگر این درست است اما در حال حاضر به نظر می رسد مانند وجود دارد ممکن است شواهد بیشتری از آن اتفاق می افتد. بر اساس یک نظرسنجی که اپل به نظر می رسد ارسال به برخی از مشتریان خود آنها درخواست مشتریان آنچه انجام می دهند با مسن تر از شارژر های قبلی خود را اپل.

برخی از این گزینه ها عبارتند از دادن آن را به یک عضو خانواده یا دوست و هنوز هم با استفاده از آن و یا که شارژر است که دیگر کار می کند. در حالی که این بررسی به نظر می رسد به جای بی گناه در سطح زمان و همراه با شایعات اپل نیست بسته بندی شارژر با آیفون 12 احساس می کند بیش از تصادفی اما این فقط حدس و گمان در بخشی از ما.

دلایل متعددی وجود دارد که چرا اپل ممکن است انجام این کار. هزینه یکی از دلایل آشکار که در آن اپل می تواند صرفه جویی در برخی از پول نیست بسته بندی لوازم جانبی. دوم می تواند با توجه به نگرانی های زیست محیطی که در آن اگر شما در حال حاضر یک شارژر در خانه, واقعا وجود دارد هیچ نیازی نیست برای یکی دیگر.

در هر صورت به شایعات با یک دانه نمک است اما ما باید منتظر آیفون 12 راه اندازی برای جزئیات بیشتر.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: mashable



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن