تام هلند تایید ناشناخته فیلم آغاز شده است در نهایت فیلمبرداری

ناشناخته فیلم ضربه مقدار زیادی از جاده-بلوک ها و مسائل مربوط به در راه خود را به تولید اما در حال حاضر با توجه

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

ناشناخته فیلم ضربه مقدار زیادی از جاده-بلوک ها و مسائل مربوط به در راه خود را به تولید اما در حال حاضر با توجه به star, Tom Holland, آن را در نهایت شروع به فیلمبرداری.

با توجه به پست این بازیگر Instagram account – که خود را نشان داد در مجموعه صندلی برچسب با نام و شخصیت خود را 'ارتش' – دوربین در نهایت نورد در این بازی هیجان انگیز-به-فیلم adaptation.

هلند بازی خواهد کرد شخصیت اصلی از پلی استیشن منحصر به فرد حق رای دادن ناتان دریک یا "Nate'.

برای کسانی که نا آشنا با حق رای آن به شرح زیر ماجراهای خود را در سراسر طیف گسترده ای از مکان های سراسر جهان به عنوان او در شکار گنج و فساد است. اصل قسط Uncharted: Drake به ثروت فرود آمد در سال 2007 و به دنبال دریک شکار برای Eldorado. نیازی به گفتن او آشکار بسیار بیش از او برای bargained شود و می شود به مقدار زیادی از platforming و تفنگ-wielding مشکل است.

مرتبط: بهترین بازی PS4 2020 – 13 عناوین شما قطعا باید در مجموعه خود

ورود این فیلم قطعا به ارمغان می آورد احساس که همه چیز رفته دایره کامل با برخی از عناصر دریک شخصیت و داستان قطعا داشتن تحت تأثیر ایندیانا جونز حق رای دادن.

طرفداران این سری بازی علاقه مند به دیدن ناتان دریک یکی از بازی های دوست داشتنی ترین جنایتکاران و مجرمین را به زندگی بر روی صفحه نمایش بزرگ است. اما آن ظاهر شده است جهنم را به این فیلم به تولید.

مرتبط: بهترین PS5 بازی – بزرگترین تایید بازی در حال آمدن برای پلی استیشن 5

Ruben Fleischer شد هفتمین مدیر منصوب به سر تا فیلم. او پیش از این مغز متفکر که تام هاردی super-villain, ماجراجویی, زهر.

فعلی تاریخ انتشار برای این فیلم در جولای 16, 2021, بنابراین طرفداران هنوز هم یک مدت زمان طولانی صبر کنید. که آخرین در یک خط طولانی از تاخیر در تاریخ بیش از حد, بنابراین تعجب نکنید اگر آن را به عقب دوباره. اما این واقعیت است که فیلمبرداری در حال حاضر آغاز شده است نشانه خوبی برای طرفداران. در ارتباط باشید برای به روز رسانی بیشتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن