Bang & Olufsen و LG تا 88 اینچ 8K OLED TV

کارت های اعتباری در آماده زیرا Bang & Olufsen به تازگی راه اندازی اولین 88-اینچ 8K OLED TV است که همچنین ب

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

کارت های اعتباری در آماده زیرا Bang & Olufsen به تازگی راه اندازی اولین 88-اینچ 8K OLED TV است که همچنین بزرگترین صفحه نمایش OLED تا کنون ساخته شده توسط ال جی.

آخرین Beovision هماهنگی تلویزیون جدید برای سال 2020 است و در 77 اینچ و 65 اینچ مدل برای اولین بار معرفی شده در سال 2019. این مجموعه بر اساس LG امضا ZX سری OLED تلویزیون بود که رونمایی در CES سال 2020 است. آن را بیش از دو متر عرض و ارائه خواهد شد سازگار محتوا در 16-بار جزئیات ارائه شده با کیفیت بالا.

آن را در دسترس خواهد بود در پایان ماه ژوئن از $49,000 (حدود £44,000) و طراحی شده است برای کسانی که نمی خواهند خود را کاملا طراحی اتاق نشیمن خراب توسط یک پایه به دنبال صفحه نمایش مسطح تلویزیون.

مرتبط: بهترین 8K TV

آن را در دسترس خواهد بود در تعدادی از اتمام از جمله برنج رنگی آلومینیوم با دودی بلوط لهجه یا bronzed آلومینیوم با گردو و تر و تمیز. این همچنین شامل کسانی که برابر کردن بال پروانه است که تا حدی مبهم 8K پانل زمانی که استفاده نمی کنید. آن را کمی غلط انداز است اما این نوع از چیزی که به مردمی که می خواهم به صرف این مقدار پول را در یک تلویزیون به احتمال زیاد لذت ببرید.

صدا عاقلانه وجود سه کانال سیستم صوتی با ساخته شده است در ساب ووفر به عنوان شما می خواهم انتظار از یک شرکت از قد و قامت از B&O. این شرکت می خواهم به شما پرداخت می شود مجموعه ای با آن Beolab سخنرانان به ایجاد که کامل 7.1 surround sound تجربه.

"صدا است که بیش از نیمی از تصویر. Beovision هماهنگی فیوز ستارگان صوتی و تصاویر زنده را به یک تنومند, سینمایی, عملکرد. پشت جبهه را پوشش می دهد پنهان پرقدرت Bang & Olufsen صدای مرکز که فورا جلب گوش خود را. 3-channel speaker setup ارائه سخنرانی-بهینه سازی کانال مرکز و قدرتمند استریو عملکرد" شرکت می نویسد.

این مجموعه همچنین شامل فانتزی Beoremote که ساخته شده از یک دال از آلومینیوم. پخش 2 بلوتوث و گوگل Chromecast همه در ساخته شده است در برای اندازه گیری خوبی و همچنین به عنوان پشتیبانی از Dolby Vision HDR.

در خود وب سایت این شرکت نوشت: "ارج نهادن به افتخار میراث دانمارکی طراحی Beovision هماهنگی صحبت می کند به کسانی که بر این باورند که زیبایی شناسی فقط به عنوان مهم به عنوان تجربه. تلویزیون بر اساس اواسط قرن سرگرمی کابینت که پنهان کردن تلویزیون های ظریف در پشت پرده به طور کامل ادغام با اتاق نشیمن."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن