آی بی ام اعلام کرد که آنها کار متوقف خواهد شد در صورت به رسمیت شناختن فناوری

توسعه تشخیص چهره تکنولوژی به نظر می رسد خشم این روزها اگر چه وجود داشته است بسیاری از طرفداران حفظ حریم خصوصی

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399
توسعه تشخیص چهره تکنولوژی به نظر می رسد خشم این روزها اگر چه وجود داشته است بسیاری از طرفداران حفظ حریم خصوصی که احساس می کنید که این فناوری خواهد بود و تهاجم به حریم خصوصی خود را. خبر خوب این است که اگر شما همیشه احساس کمی ناراحت کننده با ایده تشخیص صورت حداقل یک شرکت متوقف خواهد شد در حال توسعه آنها است.
تبلیغات

در یک اطلاعیه توسط آی بی ام مدیر عامل Arvind کریشنا او با ارسال نامه ای به کنگره است که در آن او اعلام کرد که این شرکت اتحاد خارج شد آن "هدف کلی" تشخیص صورت کسب و کار. با توجه به کریشنا دلیل این است که این شرکت "به شدت مخالف" استفاده از فن آوری به عنوان آنها بر این باورند این امر نقض "حقوق اساسی بشر و آزادی".

در حالی که مدیر عامل شرکت نمی کند انکار است که استفاده از آن خواهد بود یک قدرتمند از نظر اجرای قانون او فکر می کند که این تکنولوژی نیاز به نگهداری در بررسی با ممیزی برای تعصب. با توجه به کریشنا "ما اعتقاد داریم در حال حاضر زمان برای شروع یک گفتگوی ملی در مورد اینکه آیا و چگونه تشخیص چهره تکنولوژی باید شاغل داخلی سازمان های اجرای قانون."

آی بی ام است که قطعا نه تنها در توسعه تکنولوژی اما با توجه به اندازه و شهرت شاید تصمیم خود را می تواند برخی از امواج و ایجاد شرکت های دیگر به دنبال کت و شلوار.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Ibm و حفظ حریم خصوصی. منبع: cnbc



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن