Spotify در گروه جلسه به شما اجازه جریان به طور همزمان از راه دور

بسیاری از ما در خانه گیر کرده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. این به این معنی است که فعالیت های ما استفاده

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399
بسیاری از ما در خانه گیر کرده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. این به این معنی است که فعالیت های ما استفاده می شود به انجام و برای اعطا مانند حلق آویز کردن با دوستان و اعضای خانواده دیگر ممکن است حداقل برای زمان حال. اما برای کمک به سهولت برخی از این تنهایی Spotify اعلام کرده است که به روز رسانی به گروه آن جلسه از ویژگی های.
تبلیغات

برای کسانی که آشنا نیستند جلسه گروه راه اندازی شد در ماه مه. ایده پشت آن بود که این اجازه را به کاربران در همان فضا به میزبان گوش دادن جلسات که در آن مردم می توانند لحن و گوش دادن به موسیقی و یا پادکست ها به طور همزمان در حالی که در همان زمان تمرین های اجتماعی فاصله.

اما با این به روز رسانی جلسه گروه گسترش خواهد یافت که در آن به جای داشتن به در همان فضا کاربران می توانند در حال حاضر میزبان جلسات از راه دور که در آن اگر شما یک دوست زندگی در شهر دیگر دولت یا کشور شما هنوز هم می تواند لذت بردن از به طور همزمان تجربه گوش دادن با یکدیگر است.

با توجه به Spotify در "ما در آخرین نوآوری ما در حال گرفتن جلسه گروه یک گام بیشتر با نام تجاری-قابلیت های جدید است که اجازه می دهد تا کاربران Spotify در حق بیمه در سراسر جهان به لحن به همان لیست پخش و یا پادکست به طور همزمان. بنابراین بدون توجه به فاصله—آیا شش فوت از هم جدا و یا یک هزار مایل دور—شما و اعضای تیم ملی خود را هم اکنون می توانید هر یک از گوش دادن به محتوای مشابه در همان زمان بر روی دستگاه های خود را (به عنوان به خوبی به عنوان کنترل playback)."

در زمینه صوتی. بیشتر بخوانید درباره سرگرمی, موسیقی و Spotify در. منبع: اتاق خبر.spotify در



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن