مدرن را COVID-19 واکسن نشان می دهد که نتایج امیدوار کننده می تواند در ژانویه 2021

مدرن یکی از بسیاری از شرکت های خارج وجود دارد که در حال مسابقه به توسعه یک واکسن به COVID-19 ویروس. این شرکت ش

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

مدرن یکی از بسیاری از شرکت های خارج وجود دارد که در حال مسابقه به توسعه یک واکسن به COVID-19 ویروس. این شرکت شده است جعل جلوتر پیوسته شده اند و انجام آزمایش های بالینی. مقامات بهداشت برآورد کرده اند که این امر احتمالا به 12-18 ماه به منظور توسعه یک واکسن اما مدرن فکر می کند می توان آن را هر چه زودتر انجام شود.

تبلیغات

صحبت کردن با سی ان ان, مدرن, افسر ارشد پزشکی دکتر تل Zaks نشان داده است که آنها شده اند با دیدن نشانه های مثبت در آزمایش های بالینی که در آن بر اساس نتایج این شرکت به نظر می رسد خوش است که یک واکسن می تواند در دسترس عموم ساخته شده در اوایل ژانویه 2021 اگر چه ما فرض کنید که شما باید نگه داشتن انگشتان دست خود را عبور به عنوان این آزمایش هنوز در مراحل اولیه است.

تا کنون مدرن است که در فاز 1 آن آزمایش های بالینی است که معمولا شامل فقط تعداد کمی از شرکت کنندگان است. ایده پشت این اولین مرحله برای تست چگونه امن واکسن است که برای مصرف انسان و یا نه آن را می تواند به تحریک پاسخ ایمنی بدن است. بر اساس نتایج شرکت کنندگان در این آزمایش مشخص شد که توسعه آنتی بادی ها به ویروس در سطح مشابه و یا بیش از افرادی که به طور طبیعی بهبود از COVID-19 ویروس.

این شرکت پس از پاکسازی شده توسط FDA برای ورود به فاز 2 است که درگیر چند صد شرکت کنندگان با مدرن برنامه ریزی برای ورود به فاز 3 در ماه جولای که شامل ده ها هزار نفر از مردم است.

در زمینه پزشکی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 سلامت و علم است. منبع: سی ان ان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب