Sony A7S سوم: همه چیز شما نیاز به دانستن از جمله قیمت و مشخصات

سونی در نهایت اعلام کرد A7S سوم پس از سالها درخواست از طرفداران مشتاق. در اینجا همه چیز شما نیاز به دانستن در

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

سونی در نهایت اعلام کرد A7S سوم پس از سالها درخواست از طرفداران مشتاق.

در اینجا همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد از جمله بزرگترین ارتقاء جالبترین ویژگی های جدید همراه با دوربین جدید قیمت و تاریخ انتشار.

'همه چیز جدید است' – A7S III, مشخصات و ویژگی های ویدئو

در طول یک جلسه تماس جلوتر از A7S III نسخه Sony تکرار ادعا کرد که دوربین بازسازی شده است از زمین تا.

مدل های جدید شامل یک تازه 12.1 مگاپیکسلی فول فریم Exmor R CMOS پشت روشن سنسور آن دارای پیکسل بزرگتر از سلف خود. پردازنده به روز شده است بیش از حد با نور کم بهبود قابلیت های جدید Bionz XR ذکر شده به عنوان 8x سریعتر از مدل قدیمی تر.

سونی گفته است که با هدف ارائه "بهترین 4K فیلم در بازار" و تبادل آن به عنوان یک انتخاب ایده آل برای معماران و طراحان به دنبال کیفیت تصویر UHD بدون محدودیت های معمول. شما می توانید شلیک در 10 بیت رنگ, 4K 120p (با 1:1 محصول) و FHD 240p (در میان گزینه های دیگر البته). به روز شده hybrid AF با این نسخهها کار در تمام حالت های عکسبرداری بیش از حد حتی اگر شما در حال عکسبرداری 4K 120p. سونی گفت که زمان واقعی چشم AF در حال حاضر ارائه می دهد 92 درصد پوشش با 759 فاز تشخیص نقاط.

مرتبط: بهترین دوربین

این دوربین همچنین ویژگی های جدید تثبیت کننده از ویژگی های است که سونی تماس در حالت فعال. این با استفاده از IBIS و نرم افزار را بیشتر تثبیت کننده هنگامی که شما در حال عکسبرداری دستی. در حالی که آن را نمی تواند به خوبی به عنوان با استفاده از یک اختصاص داده شده gimbal آن را به نظر می رسد برای ارائه بسیار نرم و صاف تیراندازی در طول دموی ما را دیدم.

سونی نیز صحبت کردیم تا آن گرما جدید-dissipating ساختار برای A7S III که در آن ادعا می کند می توانید فعال کردن ساعت های طولانی تیراندازی جلسات در 4K 60p قبل از دوربین تبدار. این چیزی است که ما باید برای تست هنگامی که ما دوربین برای بررسی.

نه فقط به صورت تصویری – Sony A7S سوم مهارت های عکاسی

در حالی که تمرکز در اینجا است که بسیار در تصویری سونی هنوز ارائه مقدار زیادی برای کسانی که می خواهید به ساقه کیفیت عکس بیش از حد. شما رو 14 گام محدوده دینامیکی طیف وسیعی از رنگ جدید پروفیل و HD 120fps منظره یاب الکترونیکی.

Sony A7S III اتصال عمر باتری و طراحی

آن را بزرگ برای دیدن بسیاری از دوربین های دیجیتال از جمله بهبود باتری با تکنولوژی امکانات و A7S III یکی از آنها است. جدید Z باتری دارای 60 درصد بیشتر استقامت با Sony تکرار این ادعا 600 فریم در هر شارژ.

مرتبط: بهترین دوربین بدون آینه

شارژ بسیار سریع تر بیش از حد به لطف گنجاندن USB-C PD شارژ سریع. به گفته سونی این ارائه خواهد شد 4x سریعتر شارژ از قبل.

به روز رسانی به طراحی شامل بهبود آب و گرد و غبار مقاومت بزرگتر گرفتن با دکمه های بزرگتر و اختصاصی REC را فشار دهید. شما نیز به طور کامل تبیین صفحه نمایش.

Sony A7S III, قیمت و تاریخ انتشار

شما قادر خواهید بود به انتخاب کنید تا سونی A7S III در ماه سپتامبر با بدن تنها قیمت شروع در £3800.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن