Bloodborne Remastered می تواند در آینده به PS5 و کامپیوتر – گزارش

یک گزارش اخیر ادعا می کند که سونی با توجه به اعلام Bloodborne Remastered برای PS5 و کامپیوتر آن به تعویق افتاد

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

یک گزارش اخیر ادعا می کند که سونی با توجه به اعلام Bloodborne Remastered برای PS5 و کامپیوتر آن به تعویق افتاد فاش رویداد این هفته است.

کاربر توییتر CaseyExplosion ادعا می کند که افزایش پورت Bloodborne را نازل شده در "آینده از بازی" رویداد, که خواهد شد در حال حاضر در حال وقوع در تاریخ بعد.

سونی رویداد به تعویق افتاد با توجه به تظاهرات گسترده در حال وقوع در سراسر جهان در حمایت از زندگی مهم است. این بسیار مهم است علت و ما خوشحالیم که عمده شرکت های فن آوری در حال خارج شدن از راه به اجازه متنوع صدای خود را می گویند.

"آنچه من می توانم تایید می کنند که این فقط یک پورت PC از Bloodborne چه قرار بود نشان داد امروز یک Bloodborne Remastered/HD edition بود که در آینده برای PS5 و کامپیوتر. من هیچ نمی دانم تاریخ انتشار عنوان هنوز" می خواند موضوع توییتهایی.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

"آخرین جزئیات من را به اشتراک گذاری است که FromSoft خود را انجام می دهند بندر اما این شرکت انجام remaster است که من یک مقدار زیادی از ایمان به قضاوت دیگر بازی آنها منتقل شده. من نمی خواهد به اشتراک گذاری که در آن شرکت است اما شما صمیمانه نمی شود اجازه پایین."

در ابتدا به عنوان یک انحصاری PS4 در 2015, Bloodborne از سمان خود را به عنوان نه تنها یکی از پلت فرم بهترین exclusives, بلکه یکی از بزرگترین بازی ها در تمام زمان. آن را یک شاهکار واقعی, بنابراین ما در حال تعجب نیست که سونی می خواهد به معرفی آن را به یک کل جدید مخاطبان بر روی کامپیوتر و PS5.

همچنین شایعه است که Bluepoint Games در حال کار بر روی یک بازسازی کامل از demon's Souls یک 2009 کلاسیک است که راه اندازی شده به طور انحصاری برای PS3. این یک Soulsborne تجربه ای که دریافت نکرده گسترده انتشار بنابراین ما می تواند دریافت دو whammy RPG خوبی هنگامی که PS5 می رسد بعد از این سال.

سونی شده است جای تعجب candid با انتشار آن اول کتابخانه انحصاری کنسول بر روی PC در ماه های اخیر با افق صفر Dawn تنظیم می رسند در آینده نزدیک. شانس هستند که این شرکت مایل به گسترش مخاطبان و نمی خواهد اجازه دهید آن را محدود به یک پلت فرم واحد به خصوص با توجه به مزایای یک کامپیوتر قدرتمند می توانید به ارمغان بیاورد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن