گزارش: مایکروسافت اجازه نمی دهد توسعه دهندگان شارژ برای ایکس باکس سری X ارتقاء

یک گزارش جدید پدید آمده که نشان می دهد که مایکروسافت نمی خواهد اجازه می دهد توسعه دهندگان را به اتهام بازیکنان

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

یک گزارش جدید پدید آمده که نشان می دهد که مایکروسافت نمی خواهد اجازه می دهد توسعه دهندگان را به اتهام بازیکنان به روز رسانی برای ایکس باکس سری X نسخه از بازی.

به گفته منابع زبان به VGCکنسول های غول پیکر می خواهد به حق انجام شده توسط مصرف کنندگان وقتی که می آید به آنها را به طور بالقوه نیاز به خرید همان بازی را برای بار دوم در آن نسل بعدی کنسول.

Cyberpunk 2077, marvel's Avengers و هاله بی نهایت هستند فقط تعداد کمی از عناوین تایید به ارائه ارتقاء رایگان از ایکس باکس یکی از نسخه های چیزی است که مایکروسافت به طور فعال تشویق توسعه دهندگان برای انجام, اما گفته است منع آنها از شارژ برای privelage.

هوشمند تحویل گل سرسبد از ویژگی های ایکس باکس سری X است که اجازه خواهد داد که بازیکن را به خرید یک بازی یک بار و پخش آن در سراسر, Xbox One, PC و Xbox سری X. تمام دستاوردهای خود را نجات داده و شخصی دیگر اثر خواهد بود انجام شده بین نسخه های.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

این یک ایده هوشمندانه و با توجه به آینده نسل تمرکز بر سازگاری و حفظ یک حس پیشرفت در بین کنسول های سمت راست حرکت خواهد ساخت. مایکروسافت نیز تشویق "cross-gen بسته نرم افزاری" که در آن شما دریافت خواهید کرد هر دو نسخه از این بازی را برای تعیین قیمت یک مسیر است که گرفته شده توسط NBA 2K21.

بازی هایی که پشتیبانی نمی کند هوشمند تحویل نمی قادر خواهد بود برای به اشتراک گذاری ذخیره داده ها بین نسخه های مختلف از همان بازی که بدان معنی است که شما نیاز به پخش بخش های خاصی از چیزی است که اگر شما امیدواریم که برای خود آن را بر روی هر دو سیستم عامل است. دانستن این, آن را حس می کند به همین دلیل مایکروسافت در حال هل دادن برای آن بسیار است.

دیروز مایکروسافت اعلام کرد که بازی های ایکس باکس نمایش گذاشتن مجموعه ای را در جولای 23. آن را به تمرکز در اول عناوین از استودیوهای بزرگ و در نهایت ما با یک جامد نگاه اجمالی در نسل بعدی کنسول راه اندازی خط. هوشمند تحویل به احتمال زیاد خواهد مکرر buzzword در طول نمایش به طوری نگه داشتن چشم را برای آن وجود دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن