چگونه محصول خود را فراری کاناپه بادی بسازیم

در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این دریچه ها به گونه ای شکل گرفته اند که شما در هنگام باد کردن با توجه ب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این دریچه ها به گونه ای شکل گرفته اند که شما در هنگام باد کردن با توجه به بزرگ بودن دریچه بتوانید با فشار بیشتری محصول را باد کنید که خب در وقت شما بسیار صرفه جویی می شود. البته معمولا آسیب های بزرگ تر به راحتی و با استفاده از برچسب تعمیرات ترمیم نخواهد شد و نیاز به آپارات دارد که خب به این مورد هم در ادامه اشاره خواهیم نمود. همان طور که در ابتدای مقاله به این نکته اشاره کردیم یکی از رایج ترین محصولات در بین کاناپه های بادی ، کاناپه بادی تخت خوابشو است. کاناپه بادی تخت خوابشو در 2 رنگ اصلی قابل عرضه است. تولید کننده کاناپه بادی اینتکس مدل های یک نفره و دو نفره تخت خواب شو کارخانه بزرگ اینتکس آمریکا است که تحت لیسانس در کشور چین انواع مدل های کاناپه بادی مخمل را تولید و با کمترین قیمت در سراسر کشور ها از طریق نمایندگی کاناپه بادی محصولات را عرضه مینماید . تهران اینتکس در راستای عرضه و فروش کالاهای خود جهت رفاه حال مشتریان و همچنین رضایت آنها ، محصولات را در محل خریدار در حضور ایشان تست و تحویل مینماید ،این مرکز در صورت خرابی یا سوراخ شدگی به مدت یکسال خدمات پس از فروش کاناپه بادی و تعمیرات را بر عهده خواهد گرفت.

Th is art ic​le w as gen​er ated  by G SA  Con᠎tent Generat or  D᠎emoversi on.

بدنه این محصول از جنس پی وی سی درجه یک و ضخیم بوده که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار ناشی از وزن افراد برخوردار میباشد و علاوه بر داشتن قابلیت شستشو از انعطاف پذیری بالایی نیز بهره مند است تا امکان جمعشدن در حجم و اندازههای کوچکتر را نیز داشته باشد؛ به همین خاطر کاناپه بادی دو نفره تختخواب شو اینتکس را مناسبترین وسیله در مسافرتها و تفریحات با کمترین اشغال فضا میدانند. قیمت کاناپه تخت خواب شو بادی اینتکس بسیار مقرون به صرفه بوده به طوری که اکثر خانوادهها با وضعیت اقتصادی متفاوت قادر به خرید آن خواهند بود و همچنین یک راه حل مناسب و ایده آل برای خانههایی است که فضای کافی برای تختهای فنری، چوبی و فلزی گران قیمت ندارند. همچنین رنگ بندی این کاناپه بادی از مشکی بوده که کثیفی کمی را نمایان می کند اما می توانید آن را با استفاده از شامپو فرش به سادگی تمیز کنید.

این عامل باید به گونه ای باشد که فردی که قصد خرید یک کاناپه بادی را دارد بتواند با خیال راحت آن محصول را در داخل سبد خرید خود قرار داده و نگران آسیب دیدن محصول خود نباشد. شما پس از خرید این محصول در واقع دو محصول را به صورت یکجا خریداری کرده اید که هم یک کاناپه و صندلی راحتی را در اختیار داشته و هم از یک تخت نرم و راحت برخوردار خواهید بود. این تشک شیبدار با طراحی خاص خود جزو خانواده کاناپه های بادی ، مبل بادی ، و تشک های بادی قرار دارد . با توجه به توضیحات تکمیلی در بخش های قبل ، حال شما در خصوص کاناپه های بادی اطلاعاتی را در اختیار دارید. یا طرح مورد علاقه شما با رنگ مورد علاقه شما هم خوانی نداشته باشد. با باز کردن لایه های بادشده زیر مبل بادی اینتکس این مبل تبدیل به تخت خواب شده و بعد از استراحت قابلیت جمع شدن به حالت اولیه را دارد و این موجب می شود تا فضای بیشتری در منزل خود داشته باشید چرا که فضای مورد نظر برای استفاده جداگانه از تخت را میتوانید برای هر کار دیگری استفاده نمایید.

محصولات مشابه با این محصول در پایین صفحه به نمایش در آمدهاند و شما میتوانید از دیگر کاناپه های بادی اینتکس دیدن کرده و در صورت نیاز خرید کنید. این دو مزیت بزرگ مواج بودن این محصول است که قطعا از نکات مهم محصولات بادی و خصوصا کاناپه های بادی به شمار خواهد رفت. با در نظر گرفتن نیاز خود و همین طور با مقایسه و مشاهده مدل های گوناگون این محصولات ، این امکان برای شما فراهم است که خرید کاناپه بادی را از سایت فروشگاه اینتکس ایران به ثبت برسانید.در رابطه با خرید کاناپه بادی پیشنهاد می کنیم تا قبل از هر چیز نیاز خود را از انتخاب یک کاناپه بادی به دست آورید. انواع دسته بندی آن ها را می توان به دو گروه کاناپه تختخوابشو و ساده تقسیم کرد که شامل مدل های تختخوابشوی یک نفره و تختخواب شو کامفورت دونفره بست وی، کاناپه بادی چند کاره، کاناپه تاشو و مبل شو، 5 کاره یا چند حالته و تخت شو اشاره کرد. در انتها نیز پیشنهاد داریم تا قبل از خرید حتما به محصولات و کاناپه های بادی موجود در فروشگاه تهران اینتکس ، تنها نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران نیز سر بزنید. برچسب تعمیرات مذکور در پارگیها و سوراخشدگیها کارآمد بوده و با چسباندن آن به قسمت آسیب دیده میتوانید کمبود محصول را جبران کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن