LG CX OLED در مقابل سونی A8 OLED: چگونه این تلویزیون های OLED اندازه گیری است ؟

LG CX OLED در مقابل سونی A8 OLED: ما دیگر نگاهی به ال جی و سونی تلویزیون در این مقایسه اما این بار این خود 65-

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

LG CX OLED در مقابل سونی A8 OLED: ما دیگر نگاهی به ال جی و سونی تلویزیون در این مقایسه اما این بار این خود 65-اینچ, اندازه کامل نورتاب. چگونه می توانم آنها را مقایسه?

ما در مقایسه با ال جی و سونی 48 اینچ تلویزیون را که یکی از ارائه بهترین ارزش. در حال حاضر از آن زمان 65-inch CX و A8 نورتاب.

ما بررسی 55 اینچ CX و متوجه شد که به عالی و عملکرد 65 اینچ مدل باید مشابه است. ما هنوز به بررسی A8 اما به دنبال به جلو به گرفتن دست ما بر می آید.

هر دو OLED تلویزیون در دسترس است برای خرید در حال حاضر. چگونه LG CX OLED را پشته تا در برابر سونی A8 OLED ؟

LG OLED65CX vs Sony KD-65A8 OLED — قیمت

LG OLED65CX یک RRP £2699 و در دسترس است از خرده فروشان مانند Currys PC World, John Lewis, آمازون و پیتر تایسون. که بطور قابل توجهی ارزان تر از 2019 C9 آغاز شده است که در یک قیمت از £3299.

Sony KD-65A8 است یک مقدار کم گران تر در £2799. این دو رقابتی همسان تلویزیون در شرایط قیمت و پس از آن رفتن به پایین آمدن به ویژگی ها و عملکرد.

مرتبط با: تلویزیون سونی – همه سونی 8K, 4K, OLED و تلویزیون براویا

LG CX OLED در مقابل سونی A8 OLED — طراحی

تمام CX نورتاب را به همان زیبایی با یک مرکزی مجسمه ایستاده است که همچنین به عنوان یک وزنه تعادل برای صفحه نمایش. وزن آن 32.6 کیلوگرم با پایه و 24 کیلوگرم بدون پایه – ارزش تحمل در ذهن اگر شما به احتمال زیاد به دیوار کوه روی صفحه نمایش. این پایه همچنین می تواند با مرتب کردن کابل درهم و برهمی. این یکی دیگر مینیمالیستی اما جذاب مجموعه ای است که شبیه به 2019 C9. هنوز هم اگر کار می کند, چرا زحمت در حال تغییر است ؟

این پنل OLED است مسخره 4mm عمیق, اما هنگامی که شما عامل در بسته بندی, برای, تلویزیون, و صدای واحد و اتصالات نیمه پایین گسترش به 4.7 سانتی متر است. LG CX OLED دارای 4 HDMI 2.1 ارتباط با پشتیبانی از VRR, ALLM, HFR و eARC. وجود دارد به طور معمول دانش سطحی از حد معمول USB نوری و پخش اتصالات. تمام چهار HDMI پورت 2.1 پشتیبانی از 4K/120Hz که در مفید آمده با PS5 و Xbox سری X.

سونی در دیگر تصمیم گرفتند برای پا و یا آنچه در آن لقب دو طرفه تیغه فلزی ایستاده است. این ممکن است به علت یک مسئله برای کوچکتر AV قفسه و برخی آن را مناسب شما نیاز به یک منطقه که حدود 110/115cm گسترده ای به امن است. پاها قابل تنظیم هستند بنابراین شما می توانید جمع آوری مجموعه ای بالاتر به جا soundbar زیر. تیغه پا نیز عمل به عنوان کابل دارندگان به حداقل رساندن درهم و برهمی در اطراف پشت واحد.

اتصالات چوب خط حساب کردن در 4 x HDMI اما تنها یک دیدار HDMI 2.1 تنظیمات و این تنها پشتیبانی از eARC. سونی از سمت چپ VRR و ALLM است که یک بیت از سر خراشنده با توجه به پلی استیشن 5 است بعد از این سال. این تلویزیون با پشتیبانی از معمول مجموعه ای از اتصالات در ماهواره/هوایی پخش کامپوزیت دیجیتال نوری و خروجی هدفون.

در غیر این صورت قاب در هر دو تلویزیون را اشغال حداقل فضا (سونی به نظر می رسد مانند آن را به معنای واقعی کلمه لبه های این) عمق سونی فقط چند millimetres بیشتر در 5.2 سانتی متر (32cm اگر شما شامل بیرون زده پا) و سونی است که به عنوان سنگین: 21.8 کیلوگرم بدون پایه و 23.6 کیلوگرم با پا متصل شده است.

مرتبط با: HDMI چیست 2.1?

LG CX OLED در مقابل سونی A8 OLED — رابط

سونی سرمایه گذاری در تلویزیون اندروید, سیستم عامل, آخرین نسخه به نظر می رسد با ثبات تر و عملیاتی مایع. تلویزیون اندروید را پشتیبانی نمی کند انگلستان catch-up TV apps (مانند BBC iPlayer) اما سونی می شود که در اطراف با YouView که به ارمغان می آورد در حال حاضر تلویزیون ITV هاب 4 و CBS گرفتن کانال های انگلستان است. با توجه به پشتیبانی از آندروید گوگل دستیار ساخته شده در دستگاه. الکسا, اما, نیاز به یک دستگاه خارجی برای کنترل صدا.

LG webOS که همچنان فوق العاده نرم و صاف و به راحتی قابل کشتیرانی از طریق خود لانچر نوار. تعدادی از بر روی تقاضا برنامه های آن را پشتیبانی می کند که قابل ملاحظه با امثال Netflix و دیزنی به همراه متصل شده است. یکی از بزرگ حذف انگلستان از بینندگان عدم گرفتن برنامه های. ال جی گزارش شده است که مذاکره برای دریافت برنامه های فردی پردازنده اما ما دریافت نکرده اند کلمه را به عنوان زمانی که این حل خواهد شد. ال جی ویژگی های ساخته شده در گوگل دستیار و آمازون الکسا در کنار خود ال جی AI برای صدای ورودی.

LG نیز در ادامه بصری نقطه و کلیک کنید گرز سحر و جادو از راه دور. سونی zapper بیشتر از یک ساده و مینیمالیستی امر و هر دو از ویژگی های میکروفون و دکمه هایی برای تعامل با صدای دستیاران.

LG CX OLED در مقابل سونی A8 OLED — امکانات

ال جی تلویزیون اپل پیوستن به نخست ویدئو, Netflix, دیزنی Plus و یک میزبان از دیگران است. آن را نیز رفته در جدید buzz-شایسته ویژگی های فیلمساز و حالت Dolby Vision IQ. سابق غیر فعال تلویزیون پردازش برای حفظ تصویر, تصویر, در حالی که دومی سازگار Dolby Vision محتوا برای جبران تغییرات در روشنایی اتاق.

LG CX دارای مجموعهای از ویژگی های گیمینگ جلسه HGiG (HDR بازی های مورد علاقه گروه) استاندارد برای بهینه سازی HDR بازی. همچنین پردازنده هستند Nvidia G-Sync و AMD FreeSync که هر دو تولید کمتر لکنت و سوسو زدن که CX استفاده می شود به عنوان یک PC gaming مانیتور سازگار با کارت گرافیک Nvidia و AMD کارت گرافیک.

هوش مصنوعی تنظیم اقدامات محیط اطراف و پالایش صوتی با کیفیت برای عملکرد است که ahem بیشتر در لحن. بلوتوث فراگیر آماده باز می شود گزینه اضافه کردن دو سازگار بلندگوهای بلوتوث به گسترش صدا. WiSA را قادر می سازد اتصال بی سیم به بلندگو و ساب ووفر.

هر دو تلویزیون پخش پشتیبانی 2 اپل HomeKit و Chromecast در جریان است. این A8 در حال حاضر پشتیبانی از اپل تلویزیون از طریق پخش 2 اما یک به روز رسانی با توجه به این تابستان (در نهایت) را باید بومی برنامه برای تلویزیون های سونی.

سونی است نه حمایت از فیلمساز حالت اما آن را نشانی از پشتیبانی از Netflix کالیبره حالت نشان می دهد که Netflix محتوای نزدیک به خلاق قصد. سونی A8 دیدار IMAX افزایش گواهینامه با کیفیت بالا و وضوح و صدا با پشتیبانی از کیت.

سونی با محیط بهینه سازی فن آوری می تواند suss کردن مقدار نور در یک اتاق و انطباق پنل روشنایی. آن را نیز می تواند تشخیص اشیاء در یک اتاق که می تواند مزاحم/جذب صدا و reconfigures از عملکرد صوتی را جبران کند. S-Force Front Surround که برای تلفن های موبایل مانند یک تیم ابرقهرمان قادر است تا تقریبا تکثیر یک سیستم بلندگوی جلو و عقب بلندگو. حداقل سونی ادعا می کند آن را می توانید.

از نظر HDR, ال جی و سونی پشتیبانی از Dolby Vision, HDR10 و HLG پخش HDR. نه برای مراقبت از HDR10+ باور خود را فعال HDR راه حل های بیش از قادر به. به صورت صوتی هر دو تلویزیون را Dolby Atmos برای گرفتن بهتر و بزرگ تر صدا از تلویزیون. Calman کالیبراسیون برای بهبود تصویر تنظیمات پشتیبانی شده توسط هر دو تلویزیون.

مرتبط با: تلویزیون – هر 8K و 4K OLED توضیح داد

LG OLED65CX vs Sony KD-65A8 OLED — عملکرد

ال جی 2020 نورتاب شده توسط α9 نسل 3 پردازنده که با استفاده های مختلف AI امکانات برای بهبود تصویر و صدا. AI تصویر نرم افزار حذف نویز بهینه سازی کنتراست و اشباع رنگ و ارتقاء تکنولوژی به روز رسانی شده است با چهره واضح تر و تاکید فوق العاده تیز و روشن بر روی صفحه نمایش متن.

هوش مصنوعی کنترل روشنایی تنظیم روشنایی صفحه نمایش را با توجه به میزان نور در یک اتاق. AI صدا نرم افزار تصحیح صدا بسته به نوع محتوا تماشا در حالی که مجازی 5.1 تا مخلوط دو کانال استریو و تبدیل آن به '5.1'. ما بررسی LG OLED55CX و دریافتند که به طور فوق العاده تلویزیون برای کیفیت تصویر. حرکت دست زدن خوب است با هیچ قابل تشخیص آثار و ارتقاء قوی با محتوای HD.

سیاه و سفید سطح بودند اما هنوز هم وجود دارد جزئیات را در مناطق تیره تر تصویر. صحنه های تاریک با نور عناصر خیره کننده ای نمایش داده شده و جدید اوج روشنایی ویژگی ارائه می دهد گزینه ای را به نیشگون گرفتن و کشیدن تصویر اضافی برای روشنایی. Dolby Vision محتوای صاف; جزئیات و بافت ها فوق العاده نمایش داده می شود و با وجود این سینما روشن TruMotion حالت آن اجتناب مخوف 'soap opera' اثر است.

این A8 است که توسط سونی top-of-the-line X1 نهایی پردازنده همان تراشه است که می توان در نام تجاری 8K تلویزیون. X1 نهایی را تسهیل پیکسل کنتراست تقویت کننده که باعث افزایش رنگ و کنتراست در نور بخش هایی از تصویر برای یک تصویر واقعی تر. شی-بر اساس HDR remaster بررسی اشیاء منحصر به فرد بر روی صفحه نمایش و تنظیم کنتراست برای عمق بیشتر بافت و واقع گرایی.

4K X-Reality Pro برای ارتقاء و می توانید 2K و تصاویر HD به نزدیکی 4K با کیفیت. X-Motion Clarity سونی حرکت پردازنده که حذف لرزش شدید و تاری برای پیدایش تصاویر. صفحه نمایش OLED با استفاده از Sony Triluminos تکنولوژی گسترش طیف رنگ برای ایجاد رنگ که نگاه طبیعی تر و دقیق است.

آکوستیک سطح-صوتی سونی هوشمندانه تکنولوژی برای تولید صدا. در زیر صفحه نمایش در حال اجرایی رئیس رانندگان – که لرزش پنل و می چرخاند در اطراف صفحه نمایش برای کمک به دقت محل اثر است. صدای زوم تقویت گفت و گو بنابراین شما می توانید شنیدن آنچه که گفته بدون تبدیل کردن حجم. وجود یک ساب ووفر یکپارچه به کمک برای بیشتر باس سنگین soundtracks.

ما مورد آزمایش قرار نمی A8 بنابراین قاطع مقایسه است که هنوز هم در آثار. اما سونی تمایل برای زنده HDR و روشن تر و برجسته و پردازش حرکت است و بهترین از همه تلویزیون های برندهای. ما به دنبال برای قرار دادن این تست هنگامی که ما دریافت تلویزیون برای نقد و بررسی.

LG OLED65CX vs Sony KD-65A8 OLED — حکم اولیه

در حالی که ما نمی توانیم با ارائه یک نتیجه گیری ما در انتظار این مسابقه را شبیه به آنچه که ما آموخته شده از ال جی و سونی 48 اینچ نورتاب. یعنی ال جی بهتر است برای بازی در حالی که سونی دسترسی به انگلستان بگیر تا برنامه های.

LG دقیق از نظر امکانات و پوشش بیشتر حالت تصویر در حالی که سونی بیشتر محروم با بیش از تمرکز بر AV پشتیبانی می کند.

وقتی که می آید به کیفیت تصویر CX مجموعه فوق العاده نوار به بازی اما سونی است که بیش از قادر به. هنگامی که ما یک نمونه از تلویزیون در, ما باید تصور بهتر از این که چگونه این تلویزیون مقایسه کنید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن