بنا به گزارش ها گوگل به دنبال راه اندازی یک لانه جدید مارک های هوشمند بلندگو

از آنجا که گوگل به دست آورد آشیانه این شرکت شده است به آرامی تغییر علامت تجاری برخی از محصولات خود را با نام ت

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

از آنجا که گوگل به دست آورد آشیانه این شرکت شده است به آرامی تغییر علامت تجاری برخی از محصولات خود را با نام تجاری لانه. برای مثال ما دیده ایم این شرکت راه اندازی لانه فای که به طور موثر جایگزین گوگل WiFi مش روتر سیستم ما نیز دیده می شود گوگل نام تجاری جدید تعریف برخی از خود را در صفحه اصلی Google صف.

تبلیغات

اما هنوز هم وجود دارد یک هوشمند بلندگو سمت چپ که هنوز به rebranded و اصلی است که گوگل صفحه اصلی بلندگو است که هنوز هم به عنوان چنین است می تواند تغییر به زودی. با توجه به یک گزارش از 9to5Google آنها آموخته اند که گوگل در حال کار بر روی یک جدید گوگل صفحه اصلی "استاندارد" سخنران موسوم به "قیمت" است که به احتمال زیاد خواهد شد rebranded به عنوان یک لانه سخنران اما اینکه آیا یا نه آن را به عنوان شناخته شده لانه صفحه اصلی و یا چیز دیگری باقی مانده است دیده می شود.

این خواهد بود که بیش از فقط یک ورزش در تغییر علامت تجاری به عنوان بر اساس این گزارش گوگل خواهد بود و به سخنرانان ارتقاء که در آن از آن خواهد شد که کیفیت صدا بین اصلی صفحه اصلی Google و Google Home Max. جدای از آن, آن است که انتظار می رود برای ادامه کار مانند استاندارد گوگل صفحه اصلی بلندگو و تمام ویژگی های.

وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که بلندگو اعلام خواهد شد به خصوص پس از گوگل را لغو کرده است, برنامه ای برای I/O سال 2020 بنابراین ما فقط باید صبر کنید و ببینید.

در زمینه صوتی >تبادل نظر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره ارتباط, اشیاء, گوگل, گوگل دستیار IoT (اینترنت اشیاء) لانه و سخنرانان. منبع: 9to5google



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن