Facebook آواتار در نهایت راه خود را به ما

در سال های اخیر ما شروع به دیدن بیشتر شرکت های ارائه تا بیشتر شخصی آواتار طرح است. در گذشته ما خواهد بود بیشتر

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

در سال های اخیر ما شروع به دیدن بیشتر شرکت های ارائه تا بیشتر شخصی آواتار طرح است. در گذشته ما خواهد بود بیشتر به دنبال در تخت 2D طراحی آواتار, اما این روزها شرکت هایی مانند سامسونگ و اپل را ایجاد ابزارهای جدید و ویژگی های است که اجازه می دهد تا کاربران برای ایجاد یک سفارشی 3D آواتار که آنها می توانید برای استفاده از emojis و یا تصاویر پروفایل.

تبلیغات

در واقع Facebook به تازگی راه اندازی شده چیزی شبیه به سادگی به نام آواتار. برای کسانی که بدانم چرا این صداها آشنا به این دلیل است که در سال 2019 شرکت در واقع نورد از ویژگی های, اما آن را محدود به کسانی که زندگی در استرالیا و نیوزیلند اما در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد این ویژگی در دسترس ساخته شده برای کاربران ساکن آمریکا و کانادا.

کاربرانی که علاقه مند به ایجاد آواتار خود قادر خواهید بود به انتخاب از انواع چهره ها, سبک های مو و لوازم جانبی را برای ایجاد چیزی است که واقعا خود را. در حال حاضر کاربران تنها قادر به استفاده از این آواتار در نظر,س چت, و Facebook بازی پروفیل اما این شرکت انتظار دارد که در نهایت آن را به متن پست ها به عنوان به خوبی.

اجرای این از ویژگی های است کمی آهسته بنابراین اگر شما آن را نمی بیند و در دسترس و در عین حال به نگرانی نیست به عنوان آن را باید در نهایت پیدا کردن راه خود را به شما. همانطور که برای بقیه از ما حدس می زنم شما فقط باید برای بیمار باقی می ماند و منتظر آن آمده است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Facebook. منبع: techcrunch



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب