'تاریخ و زمان آخرین از ما 3 یا IP جدید?' Naughty Dog در حال حاضر خانههای گلی خالی آینده

ما کمی بیش از یک هفته از انتشار آخرین ما 2 اما Naughty Dog در حال حاضر فکر کردن در مورد آینده قسط. در مصاحبه ب

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

ما کمی بیش از یک هفته از انتشار آخرین ما 2 اما Naughty Dog در حال حاضر فکر کردن در مورد آینده قسط.

در مصاحبه با GQ UK, مدیر Neil Druckmann کشیده شد در آنچه که ممکن است در آینده برای همه-را در استودیو در حال حاضر طولانی پیش بینی شده (و با تاخیر) عنوان در نهایت کامل است.

Druckmann گفت: استودیو ممکن است مستقیما به The Last of Us قسمت 3 و یا حتی ممکن است اولین قطعه با نام تجاری جدید از مالکیت معنوی.

"همانطور که شما شروع به بسته بندی کردن کارها خلاقانه وجود دارد کمتر و کمتر مسئولیت و ذهن من نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم در مورد چیزی که بعد از" او گفت: GQ. "بله چیزی که بعد می تواند یک قسمت سوم چیزی که بعد می تواند برخی از IP جدید."

مرتبط با: آخرین ما 2 پیشنمایش

بود که تایید وجود خواهد داشت یک بخش 3? اما این قطعا به این معنی است که آینده قسط نمی آورد یک پایان قطعی این سری در راه Naughty Dog در بازی Uncharted 4 را چند سال به عقب.

البته یک بازی ویدیویی جدید برای سونی PS5 نیست تنها کسب و کار شیطان سگ در دستور کار است. این شرکت زده است مقابله با HBO به نوبه خود از حق رای دادن به یک عمل زندگی می کنند سری.

وقتی پرسید که آیا او عصبی در مورد حلق آویز حماسه سرایی به شخص ثالث Druckmann گفت: "F**k بله من عصبی هستم." وقتی پرسیده شد که در مورد چالش نوشتن برای HBO وی افزود: "این واقعا به ما امکان تمرکز بر روی شخصیت ها و درام و به شما نشان می دهد جنبه های دیگر از این شخصیت است."

اتفاقا وجود اخبار خوب در این جبهه امروز هم با سری فرود مدیر تحسین چرنوبیل مینی سری Johan Renck به سر تا پروژه.

آنچه شما ترجیح می دهید ؟ تاریخ و زمان آخرین از ما 3 یا سری با نام تجاری جدید از برخورد ماشین که شیطان سگ ؟ اجازه دهید ما می دانیم @trustedreview در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن