زوم کسب آخرین کمک خواهد کرد که به پلت فرم خود را به صورت End-to-End Encryption

در اوایل این سال وجود دارد برخی از سردرگمی در اطراف و زوم و اینکه آیا یا نه آن را ارائه پایان به پایان رمزگذار

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399
در اوایل این سال وجود دارد برخی از سردرگمی در اطراف و زوم و اینکه آیا یا نه آن را ارائه پایان به پایان رمزگذاری. برای کسانی که ممکن است در مورد خدمات ارائه شده از جمله ویژگی های امنیتی و سپس شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که به زودی که دیگر نمی خواهد در این مورد به دلیل زوم به دست آورد Keybase.
تبلیغات

با این کسب زوم در نهایت خواهد بود با اضافه کردن پایان به پایان رمزگذاری برای خدمات خود را. با توجه به زوم "این کسب نشانه یک گام کلیدی برای زوم به عنوان ما در تلاش برای به انجام رساندن ایجاد یک واقعا فیلم خصوصی ارتباطات پلت فرم است که می تواند در مقیاس صدها میلیون ها نفر از شرکت کنندگان در حالی که همچنین با داشتن انعطاف پذیری برای پشتیبانی از زوم به طیف گسترده ای از استفاده می کند."

به عنوان آن می ایستد, زوم ارائه می کند برخی از سطح از رمزگذاری در قالب AES-GCM با 256-bit keys. اما مشکل این است که کلید ها به طور کلی ذخیره شده بر روی, زوم ابر, به این معنی که باید زوم همیشه, هک, هکرها خواهد بود قادر به گرفتن دست خود را بر روی آن کلید برای رمزگشایی اطلاعات خود را.

با استفاده از end-to-end encryption آن اساسا رمز گذاری اطلاعات و تنها رمزگشایی آن را هنگامی که آن را به کامپیوتر شما (و یا شخص دیگر کامپیوتر) با کلید های اصل بودن نگه داشته شده توسط شما و فقط شما. این است که چرا سازمان های اجرای قانون با داشتن یک زمان سخت در تلاش برای شکستن به دستگاه های اپل به عنوان کلیدهای رمزنگاری نگهداری می شوند توسط کاربر بنابراین واقعا وجود دارد نه چندان اپل می توانید انجام دهید برای کمک به.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره امنیت و زوم. منبع: وبلاگ.زوم.ما



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن