در اینجا دلیل خوبی دیگر برای قمار در مایکروسافت سطح Duo

مایکروسافت سطح Duo سه سال از به روز رسانی سیستم عامل آندروید ارائه, آن را ظهور کرده است. دستگاه با اندیشه 10 د

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399

مایکروسافت سطح Duo سه سال از به روز رسانی سیستم عامل آندروید ارائه, آن را ظهور کرده است.

دستگاه با اندیشه 10 در هیئت مدیره کشتی، به این معنی دستگاه سیستم عامل و به روز رسانی امنیتی درست تا آندروید 13. یک سخنگوی شرکت به The Verge گفت: "Surface Duo با OS و به روزرسانی های امنیتی به مدت ۳ سال پشتیبانی خواهد شد."

تعهد مایکروسافت منطبق است که از سامسونگ، که به تازگی وعده داده سه نسل از به روز رسانی برای دستگاه های جدید، حتی به روز رسانی آن را به کهکشان S10. گوگل ، البته ، همچنین ارائه سه سال به روز رسانی برای گوشی های پیکسل خود را و آن را جالب خواهد بود برای دیدن اینکه آیا دیگر تولید کنندگان عمده کت و شلوار را دنبال کنید.

مرتبط با : بهترین گوشی های آندروید 2020

تعهد هوشمند از مایکروسافت است و به خریداران بالقوه دلیل دیگری برای گرفتن قمار در دستگاه اثبات نشده است، با نام تجاری جدید دوگانه فاکتور فرم صفحه نمایش.

زمین مایکروسافت دستگاه خوش بینی با تمام خدمات مایکروسافت شما برای بهره وری نیاز است، اما با دسترسی برابر به فروشگاه بازی، دستیار گوگل و همه از چیزهای خوب شما می خواهید انتظار هنگام اجرای یک تلفن اصلی آندروید است.

گوشی می تواند در پیکربندی های متعدد، به عنوان یک لپ تاپ سنتی، به عنوان چادر برای تماشای محتوا، به عنوان یک کتاب به منظور مشاهده دو برنامه، یا یک برنامه در یک نمای گسترده استفاده شود.

است برخی از نگرانی در مورد ماهیت تاریخ دار از مشخصات وجود دارد, با آن تنها ارائه یک پردازنده Snapdragon 855, در حالی که فاقد 5G و ویژگی های اتصال اساسی مانند NFC به معنی با استفاده از پرداخت های تلفن همراه در اکثر موارد امکان پذیر نخواهد بود. با این حال، برای بسیاری از مردم، عامل فرم ممکن است به یک دستگاه قابل تاشو واقعی ترجیح داده شود زیرا آن را ندارد که چین ناجذاب پایین وسط صفحه نمایش.

این هندسه برای پیش سفارش در ایالات متحده در این هفته رفت، هزینه 1399 دلار، پیش از انتشار در 10 سپتامبر. هنوز مشخص نیست که آیا آن را در بریتانیا وارد, با این شرکت گفتن نظرات قابل اعتماد: "در ابتدا, سطح Duo در ایالات متحده در دسترس خواهد بود."

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن