Apple Watch Series 6 می توان ماه آینده اعلام کرد

هر گاه اپل آیفون جدیدی را اعلام کند، این رویداد معمولاً میزبان سایر اطلاعیه های محصول نیز هست، مانند دیده بان

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399

هر گاه اپل آیفون جدیدی را اعلام کند، این رویداد معمولاً میزبان سایر اطلاعیه های محصول نیز هست، مانند دیده بان اپل. با این حال ، امسال به نظر می رسد که اپل می تواند در نظر گرفتن رویکرد کمی متفاوت که در آن اپل دیده بان سری 6 در واقع می تواند اول اعلام شد.

تبلیغات

این است که با توجه به جان Prosser که ادعا می کند که بر اساس یک برنامه تجدید نظر شده, اپل در واقع ممکن است راه اندازی آی پد های جدید و اپل دیده بان جدید جلوتر از آی فون. اعلام شایعه شده است که در 7th سپتامبر انجام خواهد شد و آن را از طریق یک آزادی مطبوعات انجام می شود، به این معنی که اپل خواهد شد پرش از تمام glitz بازاریابی به نفع اعلام بیشتر زیر و رو.

او همچنین ادعا می کند که اپل سپس با اعلام آیفون ۱۲ در ۱۲ اکتبر، جایی که انتظار می رود دستگاه ها در ۱۹ اکتبر منتشر شوند، پیگیری خواهد کرد. همچنین او اشاره می کند که آی فون 12 مدل های حرفه ای ممکن است کشتی بعد از مدل های دیگر و آن را در واقع می تواند در ماه نوامبر به جای اکتبر انجام می شود.

با یک دانه نمک آن را بگیر، اما اپل قبلا ً تأیید می کرد که پرتاب آیفون ۱۲ کمی بعد از حد معمول خواهد بود. شرکت از ارائه تاریخ واقعی متوقف شد، بنابراین ما باید صبر کنید و ببینید که اگر توییت های Prosser ثابت خواهد شد درست است.

در زمینه اپل >گجت >شایعات. اطلاعات بیشتر در مورد دیده بان اپل, Smartwatch و پوشیدنی تکنولوژی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن