شارژ سریع : ساخت آی فون 12 طرفدار حداکثر 'بسیار متفاوت' ایده بد است

با وجود غرش تاخیر بالقوه اکثر پیش بینی ها نشان می دهد آن را تنها یک موضوع از هفته ها قبل از ما می دانیم تمام ج

توسط POSHTIBANNEWS در 15 شهریور 1399

با وجود غرش تاخیر بالقوه اکثر پیش بینی ها نشان می دهد آن را تنها یک موضوع از هفته ها قبل از ما می دانیم تمام جزئیات در مورد آی فون گل سرسبد بعدی اپل است.

در نتیجه ، این هفته دیده می شود یک بار از آی فون 12 و آی فون 12 طرفدار نشت ، با بلومبرگ معمولا بسیار قابل اعتماد انتشار شکست کامل از آنچه که ما می توانیم از اپل در اجرا تا دوره تعطیلات مهم انتظار می رود.

این گزارش تحت پوشش آی پد, ساعت و, البته, یکی از بزرگ – آی فون 12. ما همچنین در هفته های اخیر دیده می شود نشت اپل محور جان Prosser اذیت کردن برخی از 12 ویژگی های طرفدار و برخی از جزئیات در مورد مهارت های 5G از گوشی های جدید.

یک چیز است که به خصوص به من ایستادگی کرد این است که به نظر می رسد اپل ممکن است حفظ برخی از بهترین ویژگی ها برای بزرگترین مدل حرفه ای حداکثر، بیش از سال های اخیر - و این یک ایده بسیار بد است.

شایعات نشان می دهد 6.7 اینچ طرفدار حداکثر خواهد شد تنها مدل با صفحه نمایش 120Hz - مسلما یکی از ویژگی های تحت تعقیب ترین در آی فون و معمول فقط در مورد هر دستگاه آندروید, بدون در نظر گرفتن قیمت. همچنین می تواند تنها برای بسته بندی کامل mmWave 5G مهارت. mmWave هنوز مسئله ای برای ما انگلیسی ها نیست، اما در ایالات متحده شایع تر است و سرعت های 5G به مراتب سریع تر از زیر 6 تنوع تمام آی فون های دیگر به احتمال زیاد بسته بندی خواهد شد.

مرتبط: بهترین آی فون

در سال های اخیر اپل موفق به حفظ برابری بین دستگاه های بالا پایان خود شده است، نه مجبور کردن کاربران به خرید یکی از بزرگتر اگر آنها می خواستند بهترین. آی فون 11 طرفدار و 11 طرفدار حداکثر عملا همان مجموعه ویژگی, بنابراین آن را به شما که آیا شما می خواهید یک تلفن بزرگتر و یا کوچکتر. براي من اينطوري بايد باشه .

اگر اپل تصمیم می گیرد آی فون 12 طرفدار حداکثر یکی برای دریافت 120Hz صفحه نمایش سریع تر و یا حتی سریعتر 5G است، که بلافاصله آن را واقعی 'طرفدار' دستگاه و کسانی که می خواهند بهترین باید برای رفتن است. این دیگر فقط در مورد اندازه نیست، اما عوامل مختلف دیگر بیش از حد. من در گذشته در مورد چگونگی تولید کنندگان آندروید تمرکز صرفا بر روی نسخه طرفدار شکایت, ترک 'به طور منظم' نسخه hamstrung و تحسین اپل برای رفتن به همان راه.

البته دور از تایید است که هر یک از آیفون ها از نرخ تازه کردن 60 هرتزی که امروز داریم فراتر خواهد رفت و 5G هنوز آنقدر در دوران شیرخوارگی خود است که نمی توانم بسیاری از مردم را ببینم که این را صرفا برای آن می خرند. اما اگر این تغییرات در سال جاری Pro Max را از Pro جدا کند، آنوقت می تواند سال آینده خلیج های گسترده تری باشد و این برای کسانی که تلفن عظیمی نمی خواهند بد است.

tidbit کمی شادتر از اخبار از گزارش بلومبرگ این است که به نظر می رسد اپل ممکن است دور با ال سی دی به طور کامل انجام دهد و حتی ارزان ترین آی فون 12 پانل OLED به مراتب برتر. اگر این طور معلوم شود، پس خبر بزرگی است و نه چیزی که انتظار داشتم اتفاق بیفتد.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن