14-inch MacBook Pro به احتمال زیاد خواهد شد راه اندازی در سال 2021

شایعات 14-inch MacBook Pro اولین بار در ظاهر در سال 2019 اما اگر شما امیدوار بودند برای دیدن آن را راه اندازی

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

شایعات 14-inch MacBook Pro اولین بار در ظاهر در سال 2019 اما اگر شما امیدوار بودند برای دیدن آن را راه اندازی در سال جاری آماده می شود نا امید کرد. این است که با توجه به یک گزارش از شرکت تحقیقاتی TrendForce که در آنها ادعا می کنند که تولید لپ تاپ است که تنها انتظار می رود برای شروع در سه ماهه اول سال 2021.

تبلیغات

این به این معنی است که اولین ما را ببینید انتشار آن نیز حدود سه ماهه اول سال 2021. اپل به طور معمول اعلام کرد محصول جدید و تازه در اطراف که زمان از سال است بنابراین این در واقع نمی آید به عنوان یک شگفتی است. این گزارش همچنین معتقد است که این 14-inch MacBook Pro را با استفاده از یک مینی صفحه نمایش OLED مخالف به ال سی دی است که آنچه اپل شده است و با استفاده از در حالی که برای در حال حاضر.

این گزارش همچنین به نظر می رسد برای اثبات برخی از شایعات زودتر که ادعا کرد که اپل مینی LED محصولات از جمله 14-inch MacBook Pro به تعویق افتاده اند تا 2021. که گفت: ما باید توجه داشته باشید که در سال 2019 اپل فیل شیلر به نظر می رسید به تعطیل شایعات 14-inch MacBook Pro.

اما اپل شناخته شده است به جای cagey در مورد محصول خود را نقشه راه و که بیشتر از آنچه که ما می دانیم که بر اساس شایعات و حدس و گمان. اما 14-inch MacBook Pro حس می کند به خصوص اگر اپل می تواند این رویکرد همان راه آنها را با 16 اینچ مدل کاهش ناهنجاری به طوری که به طور کلی اندازه همان باقی می ماند اما یک صفحه نمایش بزرگتر.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره لپ تاپ و مک بوک پرو. منبع: macrumors



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن