یوبی سافت را حفظ قیمت خود را برای نسل بعدی بازی در حال حاضر

قیمت های افزایش یافته در طول سال. در حال حاضر قیمت بیشتر می توانید انتظار به پرداخت سه گانه عناوین 60 دلار اما

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399
قیمت های افزایش یافته در طول سال. در حال حاضر قیمت بیشتر می توانید انتظار به پرداخت سه گانه عناوین 60 دلار اما برخی از شرکت ها مانند 2K افزایش یافته و قیمت آن به 70 دلار برای بازی طراحی شده برای نسل بعدی کنسول ها مانند سونی PS5 و آینده مایکروسافت ایکس باکس سری X.
تبلیغات

پیشنهاد شده است که دیگر توسعه دهندگان و ناشران را به دنبال کت و شلوار در آینده اما خبر خوب این است که Ubisoft نمی خواهد حداقل برای زمان حال که در آن شرکت اعلام کرده است که آنها را حفظ 60 دلار برچسب قیمت خود را برای نسل بعدی عنوان. این است که با توجه به یوبی سافت رئیس Yves Guillemot که نقل است گفت: "ما برنامه ریزی برای آیند با همان قیمت نسل قبلی کنسول ها."

در حال حاضر قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان زده به نظر می رسد که این می تواند به طور موقت. در بیانیه ای که روشن Guillemot کلمات یوبی سافت گفت: "همانطور که قبلا برای 60 دلار قیمت ما واقعا تمرکز در کریسمس منتشر شده و ما تصمیم گرفته اند که این بازی ها راه اندازی خواهد شد در $60."

این به این معنی است که ممکن است که آمده 2021 Ubisoft خواهد بود افزایش قیمت بازی های خود را به عنوان به خوبی به $70 خوانده شده را علامت. ما مطمئن شوید که اتفاق می افتد اما شما کیف پول آماده است.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره Ps5 و یوبی سافت. منبع: kotaku



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن