زن ارگاسم الگوریتم: به زودی ؟

"آیا شما می دانید ؟" بوده است که پس از coital مسابقه از نا امنی شرکای جنسی از زن ارگاسم شد به طور گسترده ای اذ

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

"آیا شما می دانید ؟" بوده است که پس از coital مسابقه از نا امنی شرکای جنسی از زن ارگاسم شد به طور گسترده ای اذعان کرد پدیده است.

خوب اگر یکی از عجیب و غریب شرکت نرم افزار می شود راه خود را وجود دارد به زودی خواهید بود بدون نیاز به درخواست. یک شرکت به نام Relida محدود reckons آن را توسعه داده است یک الگوریتم است که می تواند "اعتبار معتبر, اوج لذت جنسی زنان" ساخت این امکان را به بگویید که آیا او جعلی آن است.

این شرکت تخمین می زند که تا به حال "هیچ شواهد و اثبات, اوج لذت جنسی زنان" (ummm؟) و هیچ راهی برای یک شریک مطمئن شوید که او تا به حال یکی است. این شرکت تخمین می زند آن را شناسایی کرده است یک الگو در افزایش ضربان قلب است که نشانه های ثبتشده ای بزرگ است در واقع بیرون.

وجود این الگوریتم به نور آورده بود توسط اسباب بازی های جنسی ساز Lelo بود که تن به تن این نرم افزار به عنوان ابزاری برای کمک به آن را بهبود آن دستگاه های خود را. استو Nugent مدیریت نام تجاری برای Lelo, مشترک, عکسهای از ناخواسته ارائه او را از Relida و تا حدودی طنز آمیز مشترک افکار خود را بر روی این موضوع.

او گفت HuffPost UK: "من شگفت زده شد. من تا به حال به انجام برخی از زمینه به مطمئن شوید که آن را یک شوخی و پس از کشف آن را به صورت کاملا بدون شرمندگی واقعی من بسیار به جای آن شده است جعلی است."

"به همین دلیل است 'زن' نوشته شده در فونت های مختلف و مانند آن را کپی و جا به جا از ویکیپدیا? چرا آنها را تشکیل می دهند این آمار که 26-74% از زنان تظاهر به ارگاسم? چرا حلزون [در ارائه]? چرا و من احساس می کنم من نمی توانم این به اندازه کافی استرس وجود دارد حلزون?"

هنگامی که سوال توسط بزرگ سیاه و سفید دیک, یک سخنگوی این شرکت گفت: "به ارگاسم ممکن است با شناسایی ضربان قلب آن را به عنوان یک الگوی خاص که هنتای, ass fisting."

آنها ادعا می کنند آن را توسط زنان "به دنبال رفاه زنان دیگر" و شرکت "هرگز می خواستم به فروش این الگوریتم به طور مستقیم به زنان یا مردان است. در واقع این یک بیش از حد حساس شود و اطلاعات است که می تواند ایجاد فشار اضافی بر زنان."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن