شما باید به نوبه خود مایل پرواز مکرر به هدیه کارت ؟

اگر شما یک مسافر با بسیاری از مایل پرواز مکرر شما ممکن است تعجب اگر آن را حس می کند به نوبه خود آنها را به کار

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

اگر شما یک مسافر با بسیاری از مایل پرواز مکرر شما ممکن است تعجب اگر آن را حس می کند به نوبه خود آنها را به کارت های هدیه در نور از coronavirus بیماری همه گیر.

با بسیاری از نقاط جهان سفر آورده به توقف متخصص پول کلارک هوارد می گوید تجاری خود را مایل پرواز مکرر جذاب است سوال را در نظر بگیرید.

در اینجا چیزی است که ما می دانیم در مورد برنامه های پرواز مکرر و تبدیل مایل به کارت های هدیه در حال حاضر.

شما می توانید خود را به نوبه خود مایل پرواز مکرر به هدیه کارت ؟

قبل از ما به اینکه ما باید به نوبه خود ما مایل به کارت های هدیه ما باید در نظر بگیرید اگر ما می تواند آن را انجام دهد.

پاسخ مثبت است اما مشتریان باید گزینه های چند. چند شرکت های هواپیمایی را به طور موقت متوقف غیر سفر redemptions, اما نه همه آنها. در اینجا چیزی است که تعداد کمی از عمده حامل های در حال انجام:

  • خطوط هوایی آمریکا: یک نماینده خدمات مشتری تایید کرد به Clark.com که آمریکایی ندارد هر برنامه ای که تبدیل مایل به کارت های هدیه در این زمان.
  • خطوط هوایی دلتا: یک نماینده با SkyMiles بازار تایید به Clark.com که کارت هدیه برنامه در ماه مارس سال 2020 است.
  • ایران: یک نماینده خدمات مشتری گفت: Clark.com که ایالات متحده هنوز هم اجازه می دهد انتقال MileagePlus مایل به کارت های هدیه و کالا.
  • جنوب: شرکت هواپیمایی می گوید در وب سایت خود را که آن را به طور موقت متوقف شده توانایی به گرو در اوردن امتیاز خود را بیشتر در برنامه پاداش.

Southwest Rapid Rewards suspends More Rewards due to COVID19

شرکت های هواپیمایی دیگر ممکن است ادامه خود مایل پرواز مکرر انتقال برنامه های. شما باید بررسی کنید خود را با وفاداری هواپیمایی برنامه اگر شما سوالات خاص.

در حال حاضر که ما در جواب این سوال می تواند به شما به نوبه خود مایل به کارت های هدیه بیایید وزن که آیا شما باید یا نه.

شما باید به نوبه خود مایل به هدیه کارت ؟

کلارک می گوید در حالی که او را درک ترس برخی از مشتریان ممکن است در مورد برخی از شرکت های هواپیمایی شکست در طول این زمان از عدم اطمینان اقتصادی, حامل, به طور معمول خواهد دادخواست ورشکستگی دادگاه به آن اجازه می دهد برای حفظ مایل پرواز مکرر.

با که گفت, خود را تبدیل مایل به کارت های هدیه ممکن است نگاه جذاب تر.

تبلیغات

"اطمینان از تبدیل کسانی که مایل به کارت های هدیه است که شما می دانید شما رو پول," او می گوید. "تا زمانی که کسی به شما کارت هدیه برای باقی می ماند در کسب و کار است."

اما کلارک می گوید: مشکل بزرگ با تبدیل مایل به پول با ارزش ارز.

"مشکل این است که نسبت پرداخت در کسانی که کارت های هدیه وحشتناک است" کلارک می گوید. "بنابراین شما در حال گرفتن توانایی استفاده از مایلز به عنوان پول نقد در نهایت اما پرداخت شما در حال گرفتن نسبتا ضعیف در مقایسه با ارزش مایل اگر شما استفاده از آنها را به پرواز."

فکر نهایی

زیرا مایل پرواز مکرر به طور قابل توجهی افت ارزش اگر شما استفاده از آنها را برای هر چیزی غیر از سفر شما ممکن است را انتخاب کنید صبر کنید همه چیز را به دیدن اگر صنعت هواپیمایی می تواند دوباره بجای اول برگشتن در ماه های آینده.

اگر شما یک بروشور مکرر با شرکت هواپیمایی تماس با آنها را برای دیدن آنچه که سیاست های فعلی خود را که در تبدیل مایل به غیر سفر redemptions.

بیشتر در سفر و Coronavirus منابع از Clark.com:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب