نیکون Z5 دوربین بدون آینه است که در اینجا و هزینه خواهد شد $1,400

زمانی که نیکون برای اولین بار رو به دوربین بدون آینه بازی تلاش خود را ندارد دقیقا به خوبی دریافت کرد. این شرکت

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

زمانی که نیکون برای اولین بار رو به دوربین بدون آینه بازی تلاش خود را ندارد دقیقا به خوبی دریافت کرد. این شرکت بعدها تبدیل به چیزهایی که در اطراف زمانی که آنها راه اندازی خود را ترکیب جدید از سری Z دوربین های بدون آینه و در حال حاضر به نظر می رسد مانند آنها با یک مدل جدید در قالب نیکون Z5.

تبلیغات

این شرکت را "ورود به سطح" دوربین بدون آینه خود را برای سری Z صف و با قیمت با شروع از $1,400 برای بدن-تنها. با وجود آن که ورود به سطح دوربین آن بسته برخی از سخت افزار مناسب و معقول و می تواند خوب دروازه برای عکاسان که به دنبال راه نسبتا ارزان به دوربین فول فریم بخش.

Z5 را از ویژگی های یک 24MP سنسور CMOS است که متفاوت از سنسور BSI استفاده شده توسط نیکون Z6 و Z7, اما آن را با استفاده از همان Expeed پردازنده 6 تصویر وجود دارد برخی از شباهت تا آنجا که پردازش تصویر نگران است. از آن خواهد شد قادر به عکسبرداری در 4.5 فریم در ثانیه با پشتیبانی کامل فوکوس اتوماتیک و AE, ویدیو 4K در 30 فریم در ثانیه و 1080p در 60 فریم در ثانیه.

آن را نیز با پنج محور در بدن تثبیت کننده تصویر آن را در مفید آمده است برای کسانی که نمی خواهند به خرید لنزهای خاص با IBIS به آن ساخته شده. بدن از Z5 نیز مهر و موم شده در برابر گرد و غبار و رطوبت. اگر شما علاقه مند به گرفتن دست خود را بر روی دوربین آن منتشر خواهد شد این در آینده اوت.

در زمینه عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره دوربین های دیجیتال, دوربین های بدون آینه و نیکون. منبع: نیکون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن