چه سطح به 2 آمده است ؟

وسوسه به خرید یک براق جدید سطح به 2 اما هنوز مطمئن شوید که اگر شما نیاز به انتخاب کنید تا یک نوع پوشش صفحه کلی

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

وسوسه به خرید یک براق جدید سطح به 2 اما هنوز مطمئن شوید که اگر شما نیاز به انتخاب کنید تا یک نوع پوشش صفحه کلید و سطح Pen stylus با آن است ؟ سپس ترس نه به عنوان قابل اعتماد بررسی شده در با بررسی مایکروسافت برای تایید...

چه سطح به 2 آمده است ؟

سطح به 2 نمی آید با یک نوع پوشش صفحه کلید و یا سطح قلم. هر دو اختیاری اضافی شما را برای خرید به صورت جداگانه.

نوع پوشش در دسترس است در صفحه اصلی فروشگاه مایکروسافت در انواع رنگ ها از جمله پلاتین, سیاه, خشخاش, قرمز و آبی یخی. قیمت گذاری هنوز منتشر نشده اما نسل اول سطح به نوع پوشش retailed برای £150. سطح Pen نیز در دسترس در فروشگاه مایکروسافت برای £100.

این به این معنی رفتن سطح کمی گران حتی در مقایسه با iPad خود را طرفدار رقابت هنگامی که شما تمام افزودنیهای پیشنهاد شده اختیاری با کمترین specced قرص خرده فروشی برای 400 دلار (حدود £320 در زمان نوشتن).

مرتبط: بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان

ما همیشه گرفته استثنا به این واقعیت مایکروسافت باعث می شود شما پرداخت اضافی برای قلم و صفحه کلید را پوشش میدهد. اگر تجربه ما با نسل اول سطح و تقریبا هر مایکروسافت تبدیل هر چیزی به رفتن شما نیاز به هر دو لوازم جانبی برای دریافت بیشتر از دستگاه.

بدون آن سطح رفتن قابلیت نسبتا محدود به عنوان Windows 10S نرم افزار است که واقعا طراحی شده برای قلم و صفحه کلید ورودی. این درست است به خصوص در مقایسه با اپل iPad Pro که نرم افزار iOS به طور کامل بهینه سازی شده برای ورودی لمسی.

سطح به 2 رونمایی شد در ماه مه سال 2020 در کنار حق بیمه بیشتر سطح کتاب 3 لپ تاپ. این یک فاکتور فرم کوچک تبلت-لپ تاپ تبدیل خوانده شده طراحی شده برای دانش آموزان و خریداران در بودجه است. نقطه فروش اصلی آن است که خود را قوی عمر باتری و اختیاری اتصال LTE. آن را نشسته در زیر بالاتر پایان سطح حرفه ای است که دارای یک صفحه نمایش بزرگتر و قوی تر ذخیره سازی CPU و RAM گزینه های.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب