تلویزیون اپل تا در نهایت درهای خود را به تمام جهان جدید از بازی با tvOS 14

بیایید صادق باشیم – اپل هرگز شناخته شده به عنوان یک شرکت با تعیین گرفتن در بازی. آن را اغلب بازی دوم (یا سوم و

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

بیایید صادق باشیم – اپل هرگز شناخته شده به عنوان یک شرکت با تعیین گرفتن در بازی. آن را اغلب بازی دوم (یا سوم و یا چهارم) کمانچه به دیگر جاه طلبی های با گوشی های هوشمند غول گاهی اوقات به خاطر سپردن آن وجود دارد و ساخت half-hearted گام به جلو توقف کوتاه از چیزی است که به طور بالقوه با شکوه است.

اپل بازی بود یک چنین سرمایه گذاری ساخته شده است که عظیم چلپ چلوپ در اواخر سال 2019 با امثال Sayonara وحشی قلب و Chu Chu Rocket. اما این سرویس اشتراک است متاسفانه به ابهام پژمرده نه واقعا ابتلا به توجه زیادی نسبت به بازی های دیگر سیستم عامل. آن را به عنوان مربوطه در زمان گفتگو در مورد بازی.

بدیهی است که این نباید تخفیف دستاورد اپل, گذرگاه طاقدار, و چگونه آن را بدون شک اجازه میلیون ها نفر از بازیکنان برای دسترسی به یک کتابخانه از بازی آنها را در غیر این صورت نادیده گرفته می شود. این که آیا شما بازی بر روی آی فون, اپل و یا تلویزیون اپل آن را آسان به انتخاب و بازی با کمی به هیچ موانع. مگر اینکه شما کسی است که می توانید از طریق روش های سنتی.

WWDC سال 2020 فوق العاده, نور, در, بازی, اخبار, محدود به کمتر از یک دقیقه اختصاصی اطلاعیه ها. در حالی که کوچک اپل پرده برداری از چیزی است که یک تفاوت بزرگ را به کمتر قادر پارسه. ایکس باکس تطبیقی کنترل کننده است که ساخته شده سازگار با تلویزیون اپل و همراه با آن اپل بازی.

مدرن کنترل مانند DualShock 4 و Xbox One controller در حال حاضر سازگار با طیف وسیعی از دستگاه های اپل به صورت سنتی, بازیکنان, اما کسانی مناسب نیست برای برخی از. در حال حاضر که آن را در دسترس است برای استفاده بر روی تلویزیون اپل با tvOS 14 ایکس باکس تطبیقی کنترل کننده می تواند واقعی gamechanger برای بسیاری از.

اگر شما با آن آشنا نیست مایکروسافت محیطی آن را یک دستگاه مقرون به صرفه است که می تواند پیکربندی شده با تعدادی از عوامل دکمه ها و ورودی است که می توان در یک تعداد نامحدود از راه. ایکس باکس رئیس فیل اسپنسر گفت: در گذشته او نمی مراقبت در مورد پلت فرم وفاداری با این کنترل آن را به سادگی یک وسیله برای کسانی که کمتر abled یک شانس برای بازی بدون در نظر گرفتن که در آن.

هنوز معلوم نیست که چگونه گسترده حمایت تطبیقی کنترل کننده خواهد بود در سراسر اپل پلت فرم و این که آیا آن را گسترش فراتر از تلویزیون اپل و بر روی آی فون و آی پد در آینده نزدیک. آن را قطعا استقبال می شود اما آنچه که ما می تواند به جلو نگاه به هیجان پایه و اساس برای ساخت یک بازی بیشتر فراگیر و استقبال محل.

با هر نوع شانس اکثر بازی های آنلاین این بازی را پشتیبانی سخت افزار و توسعه دهندگان آن را به حساب به عنوان بیشتر و بیشتر بازی ها به نظر می رسد. آن انتخاب نشده نا امید ما خیلی کمی وجود دارد دلیلی برای فکر می کنم از آن خواهد شد در حال حاضر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن