اپل مشغول کار بر روی "هیبرید" انگلستان تماس با ردیابی نرم افزار ؟ که اخبار اپل

اپل را رد کرده است داشتن بحث و گفتگو با دولت بریتانیا بیش از یک ترکیبی coronavirus نرم افزار ردیابی بر اساس اپ

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

اپل را رد کرده است داشتن بحث و گفتگو با دولت بریتانیا بیش از یک ترکیبی coronavirus نرم افزار ردیابی بر اساس اپل/گوگل API با وجود ادعای از وزیر بهداشت این هفته است.

اپل گفت: زمان آن بی اطلاع از برنامه ها به ترکیب اپل/API گوگل با تکنولوژی توسعه یافته توسط دولت. در بیانیه اپل گفت: "ما نمی دانیم که آنچه که آنها به معنای این مدل ترکیبی. آنها صحبت نکرده و به ما در مورد آن است."

این می آید تا 24 ساعت پس از وزیر بهداشت مت Hancock گفت: برنامه ریزی برای یک قرار دادی NHS برنامه شده اند کاهش یافته است و با دولت در حال حاضر اتخاذ اپل/گوگل ساخته API همراه با دولت های توسعه یافته فاصله-اندازه گیری الگوریتم.

هنکاک قبلی بود رندانه برنامه توسعه به صورت عمومی می تواند موثر باشد چرا که اپل اجازه نمی دهد که دسترسی شخص ثالث به عقب پایان ویژگی های مورد نیاز برای اطمینان از این برنامه می تواند در پس زمینه اجرا موثر است.

مرتبط: بهترین VPN 2020

این چیزی است که اشاره شد توسط بسیاری از ناظران زمانی که دولت در ابتدا تصمیم گرفتند در برابر ساختمان آن برنامه در بالای اپل/گوگل API.

هنکاک همچنین ادعا کرد که دولت پلت فرم بهتر بود در اندازه گیری فاصله بین کاربران گوشی های هوشمند. او گفت: "اندازه گیری فاصله به وضوح ماموریت بحرانی برای هر تماس-ردیابی برنامه است."

اپل سخنگوی اضافه شده (از طریق بی بی سی): "آن را دشوار است به درک آنچه این ادعا را به عنوان آنها صحبت نکرده و به ما."

با که در ذهن آن را دشوار است برای دیدن چگونه هنکاک ادعا می کنند که دولت موافقت کرده است به "پیوستن به نیروهای با گوگل و اپل را به بهترین از هر دو سیستم با هم" دارد ،

که در آن این مسخره وضعیت برگ توسعه دولت برنامه دیده می شود به عنوان یک عنصر بسیار مهم از پیگیری طرح باقی مانده است دیده می شود. این تصور است که ممکن است دسترسی به برنامه قبل از پاییز/زمستان دوره است.

بسیاری می پرسند که چرا این همه زمان تلف شد و به همین دلیل دولت نمی فقط انتخاب کردن برای اپل/گوگل API فناوری در وهله اول ؟

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن