دانلود کتاب زبان انگلیسی

به گزارش ایران پیپر ، یک کتابخانه کوچک دانلود کتاب زبان انگلیسی رایگان که توسط دختر جوان در دالوت ، ایالات متح

توسط POSHTIBANNEWS در 16 مرداد 1399

به گزارش ایران پیپر ، یک کتابخانه کوچک دانلود کتاب زبان انگلیسی رایگان که توسط دختر جوان در دالوت ، ایالات متحده آمریکا افتتاح شده است ، در اواخر ماه ژوئیه انواع مختلفی از داستانهای دانلود کتاب زبان انگلیسی جامعه را به صورت رایگان ارائه می دهد.

این کتابخانه دانلود کتاب زبان انگلیسی که انواع مختلفی از کتاب ها را در موضوعات مختلف ذخیره می کند ، از زمان آغاز فعالیت آن تا به امروز افراد مختلفی را به خود جلب می کند.

Sprague ، دختر جوانی که صاحب کتابخانه است ، این کتابخانه دانلود کتاب زبان انگلیسی را به دو هدف ایجاد کرد: برای به اشتراک گذاشتن داستان هایی از اجتماعات کمتر شناخته شده و صداهایی که مردم را با دیدگاهی که برای آنها مناسب نیست ، به اشتراک بگذارید. این امکان را به همه افراد جامعه می دهد که شخصیت هایی مانند خود را در ادبیات و داستان ها پیدا کنند. وی گفت: "من فکر می کنم آنقدر مهم و تأثیرگذار است که شما دیگر احساس تنهایی نکنید."

این دختر جوان که همیشه وقتی در یک حراج ارزان قیمت یک کتابخانه دانلود کتاب زبان انگلیسی با مضامین پرنده را می دید ، می خواست یک کتابخانه کوچک رایگان در همسایگی خود داشته باشد ، فکر می کرد که دقیقاً همان چیزی است که به دنبالش بود ، اما او هنوز هم خیلی شلوغ بود. وی مدت طولانی آن را در گاراژ خانه خود استفاده نکرد. شیوع بیماری همه گیر جهانی ، همزمان با درگذشت جورج فلوید ، آمریکایی سیاه پوست که توسط پلیس ایالات متحده به قتل رسیده است ، آن را ترمیم و رنگ آمیزی کرد.

صاحب كتابخانه دانلود کتاب زبان انگلیسی گفت: "ما در یك محله كاملاً سفید زندگی می كنیم و از مزایای بسیاری برخوردار می شویم." بنابراین به این فکر کردم که چگونه می توانم از این امتیاز برای تغییر جامعه خود استفاده کنم. "من به خودم گفتم الان زمان خوبی برای گرفتن یک کتابخانه کوچک رایگان از خانه است."

او با کمک دوستانش تعدادی کتاب رنگی و مباحث دیگر و همچنین کتابهایی با قلم های بزرگ یا بدون کلمه خریداری کرد تا مطمئن شود که هر کس می تواند با هر سلیقه و سطحی از آنها لذت ببرد.

علیرغم نگرانی های زیاد در مورد محبوبیت کتابخانه دانلود کتاب زبان انگلیسی ، دختر جوان به زودی شاهد چیزی مانند معجزه بود. با اهدای پول ، کتاب و کارتهای هدیه ، مردم به کتابخانه دانلود کتاب زبان انگلیسی شکوفا و نگاه بهتری پیدا کردند ، بنابراین در مدت کوتاهی وی توانست کتابخانه های رایگان کوچک دیگری ایجاد کند و اخیراً با یکی از کتابفروشی های معروف این شهر همکاری کرد.

وی قصد دارد هر ماه با کمک کتاب های اهدایی عناوین جدیدی به کتابخانه های خود اضافه کند. یکی از همسایگان همچنین تعدادی از ماسک صورت را برای افرادی که از این کتابخانه بازدید می کردند ، تهیه کرد.

صاحب كتابخانه دانلود کتاب زبان انگلیسی در پایان گفت: "ما در تلاش هستیم كه جای خوشبختی داشته باشیم." "ما از مردم می خواهیم لبخند بزنند تا مردم از کنار ما قدم بردارند و در صورت تمایل کتابی را انتخاب کنند."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن