گوگل تست کردن رابط کاربری جدید هوشمند را به نمایش آسان تر به استفاده از

در سال های اخیر دیده ایم شرکت ها شروع به انتقال از ایجاد هوشمند بلندگو به هوشمند نمایش می دهد. این اساسا هوشمن

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399
در سال های اخیر دیده ایم شرکت ها شروع به انتقال از ایجاد هوشمند بلندگو به هوشمند نمایش می دهد. این اساسا هوشمند بلندگو است که می آید با یک ساخته شده است در صفحه نمایش اجازه می دهد تا به کاربران برای ایجاد تماس های ویدئویی, تماشای فیلم استفاده از آن را به ببینید که چه کسی در درب اگر شما هوشمند مفت ،
تبلیغات

اما برای کسانی که کمتر با تکنولوژی زرنگ و دانا, هوشمند, صفحه نمایش ممکن است کاملا به عنوان بصری به استفاده از به خصوص برای نسل های قدیمی تر که در حال حاضر ممکن است در مبارزه با این مفهوم از گوشی های هوشمند است. برای کمک به مقابله با این موضوع گوگل اعلام کرده است که آنها را تست کردن یک رابط کاربری جدید با ساکنان در مریل باغ جوامع بازنشستگی در واشنگتن که در آن آنها را نیز از دست 1,000 لانه Hub حداکثر دستگاه های.

به گفته گوگل "تیم ایجاد یک تجربه جدید است که ما در حال لگد زدن با مریل باغ ساکنان که در آن آنها خواهد شد که دسترسی به قبل از لود کوتاه از مخاطبین ساخت تماس های ویدئویی و حتی آسان تر است. جدید وجود دارد "چه کاری می توانید انجام دهید ؟" کارت های, بیش از حد, که عمل مانند کلید های میانبر برای نمایش گزارش آب و هوا, تنظیم آلارم یا بازی آرامش بخش برای تلفن های موبایل."

در واقع این رابط کاربری جدید را به صفحه نمایش هوشمند راحت تر به تعامل با آن را از ویژگی های کلید های میانبر برای ویژگی های به جای آن که مانند جلال قاب عکس دیجیتال. قضاوت از آنچه که ما می توانید از تصاویر از رابط کاربری آن را قطعا به نظر می رسد مانند آن خواهد بود آسان تر به استفاده از. ما مطمئن هستیم که این تغییرات را رول برای همه, اما اگر شما برنامه ای برای دریافت یک صفحه نمایش هوشمند برای سالمندان خود را پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ و سپس این ممکن است به ارزش نگه داشتن یک چشم را برای.

در زمینه تبادل نظر >صفحه اصلی. بیشتر بخوانید درباره ارتباط, اشیاء, گوگل, گوگل دستیار IoT (اینترنت اشیاء) و لانه. منبع: وبلاگ.گوگل



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن