چرا ایکس باکس کنترل گران است ؟

به دنبال گرفتن جدید ایکس باکس کنترلر اما نمی تواند پیدا کردن یکی که با قیمت مناسب? شما تنها نیستید که در طول چ

توسط POSHTIBANNEWS در 17 تیر 1399

به دنبال گرفتن جدید ایکس باکس کنترلر اما نمی تواند پیدا کردن یکی که با قیمت مناسب? شما تنها نیستید که در طول چند هفته گذشته پد تبدیل شده اند به طور فزاینده ای نادر در تعدادی از فروشگاه جبهه از جمله آمازون است.

بیشتر چه کسانی هستند که هنوز هم به فروش می خواهید به صورت انبوه قیمت های متورم یا با تاخیر در برآورد تاریخ تحویل. در زمان انتشار ارزانترین جدید و رسمی ایکس باکس یکی از کنترل ما می تواند در آمازون به فروش می رسد توسط یک شخص ثالث فروشنده برای £70. که £20 نشانه گذاری در آنچه در آن می خواهم به طور معمول هزینه شما.

که ممکن است شما را منجر به تعجب:

چرا ایکس باکس کنترل بسیار گران در حال حاضر ؟

متاسفانه آمازون, Currys PC World و مایکروسافت نیست دقیقا مفید در پاسخ به این سوال. آمازون و کاریز کاهش یافته و اعتماد, بررسی' درخواست برای اظهار نظر در مورد چرا کنترل ها گران است و اگر کمبود عرضه است. در زمان انتشار مایکروسافت تا به حال در پاسخ به اعتماد بررسی درخواست برای نظر.

اما Futuresource تحلیلگر تحقیقات موریس Garrard برگ ریزان برخی از نور در این وضعیت گفتن اعتماد بررسی این احتمال وجود دارد با توجه به زنجیره تامین مسائل و شرکت را تغییر تمرکز به سوی نسل بعدی ایکس باکس سری X کنسول.

"چند صنعت از منابع تایید کرده اند در حال حاضر وجود دارد بیشتر محدود عرضه ایکس باکس کنترل است. یک دلیل برای این است که هنوز رتبهدهی نشده است تایید شده است اما این احتمال وجود دارد که کمبود آن به علت پایین تر از حد نرمال ظرفیت تولید در چین و ساخت pivoting به ایکس باکس سری X حصول اطمینان کافی وجود دارد عرضه آن Q4 راه اندازی. با کنترل در تامین کوتاه مدت این احتمال وجود دارد که ما برخی فرصت طلب خرده فروشان افزایش قیمت تا زمانی که عرضه normalised," او گفت:.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

Garrad افزود: کمبود خواهد به احتمال زیاد همچنان برای مدتی طولانی به عنوان مستند نیز باعث افزایش تقاضا برای سخت افزار بازی های.

"همه گیر نیز با توجه به افزایش قابل توجه جذب بازی و خرید تجهیزات بازی بنابراین یکی دیگر از عوامل مؤثر در این روند ممکن است بیش از حد تقاضا برای ایکس باکس کنترل است. این ممکن است در نتیجه افزایش قیمت ها در وب سایت ها مانند eBay و شاید آمازون به عنوان شرکت ها و افراد offload سهام برای سرمایه گذاری در قیمت های متورم رانده شده توسط این مازاد تقاضا," او گفت:.

ایکس باکس سری X توسط مایکروسافت نسل بعدی کنسول بازی. آن برنامه ریزی شده برای راه اندازی در پایان این سال در حدود همان زمان به عنوان جدید سونی با کنسول PS5. شما می توانید ببینید که چگونه این دو کنسول مقایسه ما PS5 در مقابل ایکس باکس سری X از ویژگی های.

مایکروسافت یکی از بسیاری از شرکت ها گزارش رنج زنجیره تامین مسائل به عنوان یک نتیجه از شیوع کروناویروس. گزارش ها نشان می دهد این بیماری همه گیر نیز مجبور اپل به نیشگون گرفتن و کشیدن آن, آیفون, 12 راه اندازی برنامه های به تاخیر انداختن گوشی راه اندازی حداقل یک ماه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن